piątek, 26 maja 2017

Maj, maj, maj...

Witajcie moi kochani!!!
MAJ - najpiękniejszy miesiąc .Uwielbiam, tę porę roku. 
  Nie chce mi się siedzieć w domu, myślę, że i WY również
czerpiecie masę energii z otoczenia.
Popatrzcie jak w moim ogrodzie kwitną pięknie rododendrony
 hortenjse zaczynają już zmieniać barwę
kolejny  rododendron zaraz się rozwinie
 konwalie
ostatni tulipanek 
 Bzyczek przysiadł i odpoczywa upajając się nektarem
 azalie, niezapominajki i łubiny
 Las w moim ogrodzie - drzewo do kominka czeka na pocięcie
 Pogoda piękna, słońce świeci, nie mam weny do tworzenia,
 komputer chwilowo  zaniedbany.
Obiecuję jednak, że nadrobię zaległości i wszystkich odwiedzę.
Maj mnie rozleniwił... strasznie....
To miesiąc, w którym się urodziłam. Mój maj.
Wiele osób pamiętało o moich urodzinach. Dziękuję wszystkim
za maile, telefony, sms-y i piękne niespodzianki...
 Od Ani


Hani

Bardzo, bardzo wszystkim dziękuję za pamięć:))
Odwiedziny i pozostawiony komentarz:))
Dzisiaj jest Dzień Matki, Wszystkim mamom życzę  dużo
radości, miłości i pięknego dnia z rodzinami :))

10 komentarzy:

  1. Sto lat :) Piękny ogród i piękne dowody pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat!
    piękny masz ogród

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Eluniu!
    A w ogrodzie masz przepięknie, aż chciało by się tam być i po nim spacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful flowers ! loved the card with cross stitch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamusia dziękuje i odwzajemnia najpiękniejsze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do życzeń, maj , ja też się urodziłam w tym miesiącu, lubię ciepło, ale ona nas w tym roku nie rozpieszcza

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu ale cudnie w Twoim ogrodzie , podziwiam Twoje rododendrony .
    Piękne dostałaś prezenciki :-). Raz jeszcze sto lat i dużo zdrówka .
    Ściskam i buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Belated birthday wishes dear, you have a beautiful garden and you always cherish me by your handmade items

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana , podziwiam kwiaty w Twoim ogrodzie ! Zazdroszcze ! Najlepszego Kochana , dużo szcześcia i wspaniałego zdrowia :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te twoje roślinki. Hortensja wspaniały ma kolor, rododendrony pięknie obsypaly kwiatem. Widzę też łubin chyba już mało spotykany w ogrodach-stare rośliny babć a takie piękne są. Ja zakupiłam rok temu malwy i nikt oprócz mnie w pobliskich domostwach nie ma a każdy podziwia. Lubie takie zapomniane kwiaty. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń