środa, 18 grudnia 2019

Święta, święta, święta

Witajcie kochani
W niedzielę  22 grudnia  zaczyna się kalendarzowy pierwszy dzień zimy. 
Ależ gdzie ona jest?.. bo w rzeczywistości to chyba mamy drugi raz w tym roku wiosnę.
 Od rana świeci słońce, temperatura 10 stopni.
W moim ogródku zaczęły pojawiać się pierwsze pączki i kwiaty pigwowca,  z ziemi wychylają się zielone  krokusy, na bzach pojawiły się zielone pąki, kwitną fiołki, bazie wierzby ogrodowej pęcznieją...
  zobaczcie sami.


A przecież  idą Święta Bożego Narodzenia i powinno choć trochę poprószyć śniegiem. To czas na zimowe zabawy w śnieżki, jazdę na sankach, łyżwach, nartach . Gdzie ta zima, śnieg i mrozy, które  wymroziłyby wszystkie panoszące się wirusy. Wszyscy z pewnością za nią tęsknimy. 
Kochani, przez te wirusy, które i mnie chwilowo opanowały niewiele udało mi się  zrobić.
Mały  swiąteczny hafcik z trudem ukończyłam .
Haft  na tamborku

oprawiony w  srebrną ramkę
Planowałam wykonać gwiazdki frywolitkowe, ale nie  do końca się to udało .
Powstały małe gwiazdki jako dekoracja na stół wigilijny, dwa dzwoneczki i śnieżynka.



 To już ostatni mój post  w tym roku. 
Do świąt pozostał tylko tydzień, więc trzeba ten czas poświęcić na przygotowania do Wigilii.
Dlatego moi  drodzy chciałabym Wam podziękować za liczne odwiedziny na moim blogu, każde ciepłe słowo, które zostawialiście pod postami.
życzę Wam 
Spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia   i szczęścia w nadchodzącym 
Nowym Roku 2020

18 komentarzy:

  1. Nie wiem co ci się nie udało ale wszystko wygląda pięknie. U mnie też wiosna na całego. Życzę i Tobie Zdrowych , Pogodnych i Rodzinnych Świąt a także Szczęśliwego Nowego Roku I żeby był on o wiele lepszy od tego co mija.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wspaniały urobek! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik i cudne frywolne ozdoby. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna frywolitka i wydaje mi sie , że dla mnie nieosiągalna Dla Ciebie dużo zdrowia i radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu piękna jest Twoja frywolitkowa zima. Gwiazdki i dzwoneczki cudne.
    Biedne te roślinki, zgłupiały totalnie, oby tylko na wiosnę normalnie zakwitły.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko, co zrobiłaś - piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną mamy wiosnę tej zimy! ;)
    Pięknie z frywolitką sobie poczynasz, co i raz piękniejsze rzeczy powstają i oko cieszą.

    Pięknych Świąt Elu! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace stworzyłaś, pomimo infekcji. Haft przepiękny, uwielbiam taką ciepłą kolorystykę i oczywiście Twoje perfekcyjne wykonanie :-) Frywolitki cudne. Wiem, że się powtarzam, ale bardzo się cieszę, że się wciągnęłaś w to supłanie koronek :-) Bardzo dziękuję za życzenia i dla Ciebie i Twojej Rodziny także wszystkiego najlepszego życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyroda fiksuje strasznie! U mnie ostatnio, pośród siwego kożuchu na trawie, pojawiły się maleńkie kwiaty różyczki i jednego ze skalniaków, widok niesamowity! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Frywolitkami mnie oczarowałaś. Przepiękne są. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację pogoda fiksuje. Śliczny hafcik w ciepłych kolorach.
    Frywolitka śliczna zawsze ją uwielbiam.Zdrówka życzę.
    Dziękuję za życzenia i na wzajem wszystkiego dobrego w ten świąteczny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne frywolitki i hafcik również. Dziękuję za życzenia i te, i tamte na ślicznej karteczce. Serdecznie pozdrawiam i wiele serdeczności Eluniu posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik jest śliczny. Mam wielką ochotę na tę kulę i na choinkę...
    A i frywolitki bardzo ładne. Życzę zdrówka na czas świąteczny i dalej.
    Spokojnych, radosnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja infekcja jakoś mniej twórcza była;-) Piękny hafcik i frywolne supełki, czuć w nich serce i... święta. Wesołych Świąt Elu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałych, radosnych świąt Elżuniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze trochę "piernikowego" zapachu świąt zostało ;)

    Świetny hafcik, piękne gwiazdki...

    A i u nas wiosna z zimą się przywitały, ciekawe co z tej znajomości wyniknie...? ;)

    OdpowiedzUsuń