niedziela, 2 sierpnia 2020

Słoneczniki

Dzisiaj znowu sięgnęłam po pergamin i kredki.
 Taki piękny temat podała Ania w swojej zabawie na sierpień

-     Słoneczniki     -

Wzór zaczerpnęłam z książki Flower garden - Hiskii Wittenaar.
Sporo było cieniowania i kiedy długo nie trzymam w ręku pergaminowych narzędzi ,
 praca na kalce sprawia mi trochę trudności. Udało się jednak skończyć, a efekt ? Oceńcie sami.
 Gotowy pergaminek przykleiłam do scrapbookowego ciemnego kartonika z napisami. Potem na kartonik żółty i na kolejny kartonik brązowy w kropki. Mam nadzieję, że je widać wyraźnie.
 tematem kartek na sierpień miał być :
-   słonecznik, żółty, kropki  -
 
Spełniłam chyba wszystkie wymagania, zatem biegnę nakarmić żabkę u Ani.
Serdecznie pozdrawiam. Dziękuję , że do mnie zaglądacie:))

18 komentarzy:

  1. Przepiękny pergaminek, słonecznik jak żywy, cieniowania trochę miałaś, ale z kredkami tez pięknie kolorujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowa! Uwielbiam twoje pergaminki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu i co ja mam biedaczysko napisać. Jest bosko. Twoje pergaminki od zawsze zachwycają. Słonecznik wspaniały i nie widać byś długo nie pracowała z pergaminem. Na moje oko jest the best. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka w ciekawej technice. Chciałabym sie nauczyć tak kolorowac, pięknie ją zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jesteś mistrzem pergamano. Ten słonecznik mnie totalnie zauroczył jest przepiękny !!! muszę raz jeszcze pooglądać. Nie masz sobie równych w tych cieniowanych kwiatach.
    No wypada mi tylko ochy i achy zostawić I wielkie podziękowania za udział w mojej zabawie i podziwianie tych cudów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka Eluniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prawdziwą pergaminową czarodziejką Elu! Cudny słonecznik i pięknie oprawiony. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale ta pergaminowa ramka otacza słonecznik. Twoje kartki są niesamowite!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jak zwykle Elżuniu znakomity. Twoje pergaminki są cudne i zawsze oglądam je z przyjemnością. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem, a raczej w pełnym zachwycie. To jest po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna pergaminowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. słonecznik pięknie wycieniowany,moje zabawy z kolorem w pergaminie się zawiesiły,jakoś mi to nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała kartka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się zachwyciłam!
    Cudo, piękności i cudności! <3

    Też tak chcę potrafić ;)
    Znaczy się...podlizuję się ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, toż to Mistrzostwo Świata jest te pergaminowe słoneczniki. Zachwycam się i już i nadal się zachwycam i zachwycać nie przestanę :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń