niedziela, 29 maja 2022

Maj

 To mój ulubiony miesiąc, czas  kiedy wokół domu wszystko rozkwita. Mój ogródek, choć niewielki, jest ubarwiony cudnymi kolorami. No i pięknie pachnie drażniąc przyjemnie nozdrza. To taki czas, który nie pozwoli przesiadywać w domu, mimo, iż pogoda jak na maj tegoroczny  pozostawia dużo do życzenia.  Bardzo trudno wygospodarować czas na robótki. Mimo wszystko jakoś się mobilizowałam , nawet udało się zrobić kartkę na zabawę u Ani.


Zmierzyłam się  również z wzorem od Justynki, na naszyjnik frywolitkowy. 


poniżej pozostałe prace - frywolne kolczyki na wiosnę i lato


Jak napisałam na początku, maj to przepiękny miesiąc. Mój mały ogródek sprawia mi dużo radości


Jest kolorowo i pachnąco.
Muszę nacieszyć oczy zanim wszystko przekwitnie.  Dziękuję Wam, że wciąż do mnie zaglądacie:)) Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkich pięknej pogody, cudownego wypoczynku na łonie natury.
 

20 komentarzy:

  1. Pięknie współpracujesz z wiosną Elżbietko, w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pergamonki są cudowne, to rzadkość a biżuteria frywolna urocza.Ogród bajecznie kolorowy, dosyć sporo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwyca mnie i kartka (ach, ten motyl!) i piękne wiosenne kadry.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace prezentujesz Elżuniu a ogrodowe zdjęcia zachwycają - w końcu mamy piękną, kolorową wiosnę. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka i piękne frywolitki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię maj , głównie za konwalie i bez!! Twoja pergaminowa kartka jak zawsze cudowna!! Dziękuję Ci Elu za nią i za to że nadal się u mnie bawisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka przeurocza, ale frywolitki to mnie powaliły na kolana.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam zarówno piękną karteczkę jak i cudny naszyjnik 🙂🙂🙂
    A maj to najpiękniejszy miesiąc roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniale prace, urzekły mnie niebieskie kolczyki a ogród wygląda przepięknie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka i frywolne biżutki, ale dzisiaj niezapominajki w butach chyba skradły dzisiejsze show ( przynajmniej u mnie;) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jak zawsze zachwycająca. A te frywolitkowe wytwory po prostu śliczne i delikatne, idealne do każdej kreacji.
    Pozdrawiam czerwcowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń
  13. O rety jakie cuda... :) zarówno te rękodzielnicze jak i te ogródkowe!! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Respect for your ability to inspire and motivate readers to take action. Don't quit blogging ❤️️

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a beautiful, clean and simple card you have created!

    OdpowiedzUsuń