piątek, 21 sierpnia 2015

Zobaczyłam, podziwiałam...

Kiedyś na blogu  Pasje Odnalezione pojawiła się informacja
 
 zanotowałam i pilnowałam terminu.
Na wystawie byłam w lipcu, ale dopiero teraz  znalazłam
czas na poukładanie zdjęć, zatem zapraszam do obejrzenia 






 
 










































 



Jak zwykle w sali wystawowej trudno było zrobić dobre
 zdjęcie z uwagi na powstające refleksy świetlne.
Sporo prac mnie zachwyciło - serwety, obrusy,
bombki, parasolki, rękawiczki, szachy, obrazy z haftem
krzyżykowym, frywolitka i obrazki , koronka klockowa,
haft płaski. Słowem było co oglądać.
Pozdrawiam, dziękuję za obecność i każde słowo
tu zostawione.


21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ogrom misternej roboty, piękne te koronki :). Fajnie masz, że te wystawy są w twoim mieście. Następna duża hafciarska DMC już 09.10.15 r. Liczę na twoją relację zdjęciową, bo ja nie dojadę tym razem, choć moje tancerki wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zazdroszczę, że mogłaś oglądać te przecudne prace:) Dziękuję za relację, bo chociaż w ten sposób mogłam zobaczyć te piękności:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka uczta dla oczu . Piękne prace . Dziękuję , że swoimi doznaniami podzieliłaś sie z nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, chętnie bym sama taką wystawę obejrzała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne prace, same dzieła sztuki perfekcyjnie wykonane. WOW.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy i wspaniała wystawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj cuda tam były, ale bluzeczka i kapelusz wprawiły mnie w zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Łodzi na takiej wystawie ze dwa lata temu i widzę ,że teraz było jeszcze więcej cudownych prac.
    Ja wyszłam oczarowana i pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńka, ale fajnie miałaś że mogłaś tam być, zazdroszczę :) Ale dzięki Tobie mogłam chociaż pooglądać te śliczności na zdjęciach, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To niesamowite, obejrzałam wszystko kilka razy! Ogromne wrażenie robią obrazy ale najbardziej urzekł mnie ten romantyczny kapelusz.
    Miłego weekendu Elu.

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW...all the creations are soooo gorgeous,
    hugs,
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prace, misternie wykonane dzieła sztuki:) Mi szczęka opadła na widok obrazów z maskami:) Ogrom pracy i serca ktoś musiał w nie włożyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakei cudne i różnorodne prace. Super :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, ze się podzielilaś zdjęciami, bo niestety, nie obejrzę na żywo.
    Misterność wykonania niektórych prac jest niesamowita.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, same cudowności na tej wystawie;) Aż Ci zazdroszczę Elu, że mogłaś te cudeńka widzieć z bliska. Ale fajnie, że i nam umożliwiłaś podziwianie tych cudownych dzieł;) Pozdrawiam Cię gorąco Elu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, że miałaś możliwość zobaczenia tak pięknych rzeczy :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiekne sa te prace , to niesamowite co można zrobic z nici. Dla mnie numer jeden jest obrazek 3 od końca pt Niewinność. Jest cudowny !!
    Fajnie Elu , że mogłas to wszystko zobaczyc na zywo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Same rarytasy, trudno wybrać tę jedną.

    OdpowiedzUsuń