poniedziałek, 5 września 2016

Parasol

Powiedzenie "parasol noś i przy pogodzie" dzisiaj się
 sprawdziło. Wczorajsze burze poczyniły wiele strat,
 a mnie wyłączyli internet. Swój post z kolejną inspiracją
na blogu CS musiałam opublikować z opóźnieniem,
bowiem usilnie szukałam dostępu do sieci.
 Oczywiście zmokłam  doszczętnie, bo parasol został
 w domu. Przygotowałam kartkę z parasolem i świetnym
 stempelkiem, bardzo pasującym do mojej dzisiejszej
 sytuacji...






Dziękuję za każde słowo, które tu zostawiacie.
Pozdrawiam i miłego tygodnia!!!

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna! Taka słoneczna

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, sentencja ze stempelka tez mi pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Ela,
    love the umbrella on your wonderful card, it's amazing..
    hugs,
    Ans

    OdpowiedzUsuń
  4. Z parasolem, a pełna słońca! Prześliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez cudna ta karteczka! Z takim parasolem deszcz nie straszny wcale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha a ja ostatnio jako jedyna miałam parasol i się z moich towrzyszy śmiałam,że przezorny zawsze ubezpieczony.
    Elu karteczka cudowna.
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takim parasolem i deszcz niestraszny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna karteczka !!!Parasol nadaję jej uroku i oryginalności :) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu kolejna piękna kartka , Mimo tego parasole bije z niej takie słoneczne ciepło, Świetne kwiaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu pieknie. karteczka zachwyca ciepłem barw i delikatnością wykonania. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, no rzeczywiście karteczka pasująca do deszczowej pogody;)Ale na szczęście parasola nie zabrakło;) Karteczka śliczna;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna karteczka świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  13. Radość i optymizm biją z tej kartki - cudna jest ;-)))
    Tak sobie pomyślałam... skoro lubisz sówki... to może kilka Ci podesłać??

    OdpowiedzUsuń