niedziela, 16 lipca 2017

Lato

To czas wakacji, urlopów i  wypoczynku .....
U mnie znowu pergaminki, polne maki i rameczka






Kartkę wykonałam z myślą o zabawie u ANI .
Jest jedną z trzech  o tematyce - lato.
Kolejne będę pokazywała jak tylko je ukończę,
i dopiero wrzucę wszystkie trzy"żabce " pod postem.
Chcę  wszystkim bardzo podziękować za życzenia
 imieninowe: te na kartkach, sms-owe, mailowe 
i telefoniczne. Jest mi bardzo miło, że pamiętałyście
Dziękuję!!!
Wiele osób pytało co się stało, że mam nogę w gipsie.
Otóż, któregoś dnia wracałam z mężem ze sklepu  
z drobnymi zakupami.. Na parkingu, prawidłowo 
zaparkowany stał nasz samochód, do którego
 chciałam włożyć małą siatkę. Nie zdążyłam, bo nagle
 z impetem obok wjechał samochód i najechał mi
 na nogę niszcząc również buta. Kierowcą okazała się
młoda kobieta. Łatwo się domyślić co było potem.
Policja, pogotowie, szpital, noga w gipsie.
Kobieta się przyznała , że to jej wina ale...
teraz to ja mam ból i masę biegania . Gips już został
 zdjęty , pozostaje  rehabilitacja. A że jest teraz lato, 
urlopy, więc modlę się, by znaleźć jakąś przychodnię,
 która  na cito mnie "zrehabilituje". Póki co ćwiczę sama
na rowerku, piłce i z "gumą" do ćwiczeń i smaruję mazidłami. 
Moje kochane, miejcie oczy szeroko otwarte, bo 
kierowcy, szczególnie młodzi w ogóle nie uważają na 
drogach, ulicach i parkingach. Wypadków coraz więcej. 
To taka moja przestroga.
Ściskam Was serdecznie, pięknych wakacji  i miłego tygodnia!!

16 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Elu;)A takim kierowcom, gdyby to oczywiście ode mnie zależało, zabierałabym prawo jazdy na zawsze! Odezwę się inną drogą Elu, bo już odnalazłam to, co Ci potrzebne;) pozdrawiam Cię cieplutko i życzę szybkiego powrotu do zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu kochana zdrowiej szybko. Widać wypadki chodzą po ludziach w najmniej spodziewanym miejscu i czasie. Bardzo Ci współczuję. Karteczkę z makiem wydziubałaś elegancką. Czekam na długie zimowe wieczory by zabrać się za ćwiczenia z pergamano. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. ELu cudny ten pergaminowy maczek :-) Zdrowiej szybko , mam nadzieje ze załapiesz się na rehabilitację na cito .
    Buziaki i sorki że zapomniałam o Twoich imieninkach , coś ostatnio nie nadążam za myślami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej Eluniu przeczytałam twoją historię o wypadku i aż mnie zmroziło, oby noga szybko się wygoiła i była sprawna.
    Karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koronkowa praca:) i szybkiego powrotu do zdrowia:) ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna, radosna. zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest bombastyczna :)
    Również składam życzenia mojej imiennicze :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna śliczna karteczka Eluś, jest bardzo efektowna. Ja też trochę ostatnio dziergam w pergaminie ale czasu wciąż mało.
    Przesyłam buziaczki i trzymam kciuki za Twoją rehabilitację!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, przesyłam również życzenia powrotu do pełni sił. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka. :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna wycackana kartka , koronka śliczna ,życzę powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka zachwyca - jest niezwykle misterna!
    Życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą kartką jestem zachwycona :)
    Piękne kwiaty i jeszcze piękniejsza kartka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczniasta! :DD
    podziwiam twoje talenta!

    OdpowiedzUsuń