piątek, 21 lipca 2017

Ślubnie z serduszkiem

To już trzecia karteczka  do zabawy u ANI  na lipec
-serduszka na ślub
małe info, jak kartka powstawała - pergamin na siatce prostej,
narzędzie jednoigłowe  perforujące
 cieniowanie, perforacja i wycinanie
 rysunek młodej pary pochodzi z internetu
 całość przyklejona do kartonika
 zbliżenie



Karteczka wraz z dwoma z poprzednich postów
 lato   TU 


 oraz  BN z laseczką  TU
 
wędrują  do Ani  do lipcowej zabawy kartkowej
jeszcze tylko kolaż
Dziękuję , że jesteście:)) Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco.
Pieknej pogody, cudownego wypoczynku na weekend !!!

27 komentarzy:

  1. Ale cudne!!! Podziwiam ta technikę!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna koronka dopełnia całości

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś niesamowitego! Te kartki to arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pergamin ma to coś :) Bardzo mi się podoba motyw na ślubnej :)
    Kartki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koronkowa robota , śliczniutka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, Ty tak pojedynczo te karteczki robisz do zabawy u Ani? No i dobry pomysł, bo przynajmniej często coś wrzucasz;) Chyba i ja zacznę robić oddzielnie;););) Żartuję Elu;) Karteczka delikatna... Ale śliczna! Wiem, ile pracy to kosztuje... Elu, odnośnie ,,przypominek" odezwę się w poniedziałek. Ok? Pozdrawiam Cię gorąco, mocno ściskam i przesyłam buziaczki;) No i miłego weekendu Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba koronka przy ślubnej kartce. Wzór jest dość prosty, nie wiem tylko czy serduszka robiłaś z użyciem jakiegoś szablonu? Są takie równiutkie! Wszystkie karteczki wyszły pięknie!
    Miłego weekendu Elu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Ela, your card is awesome love the bride and groom
    Hugs
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się każda Twoja praca. Nie wyobrażam sobie jak można tworzyć tak piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu jestem jak zawsze zauroczona Twoja pergaminową karteczką. Jest cudowna i ta misterna serduszkowa koronka.. no mistrzostwo. Zadziwiasz mnie nieustannie jubilerską precyzja i anielską cierpliwością.
    Buziaczki przesyłam i dziękuję że mogę te cuda podziwiać w swojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Misterna i koronkowa robota, a efekt za każdym razem fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ misterne prace, kartki w tej technice bardzo mi się podobają. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, ale wykonanie, to już wyższa szkoła jazdy.........Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka ślubna jest przepiękna!
    Niezwykła precyzja wykonania!
    Pozostałe dwie miałam już przyjemność podziwiać :-)
    Pergamano bardzo mnie kusi, ale ciągle brakuje mi odwagi, aby spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, cudowne te Twoje karteczki! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją uwagę przykuwa suknia - genialny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie sposób się nie zachwycać...ta technika zawsze mi się podobała, a Twoje wykonanie jest niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Para młodych na kartce, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu jak ja kocham te Twoje pergaminki,po prostu cuda nad cudami .Ciągle obiecuję sobie,że się za nie wezmę ,ale chyba poczekam na jesień .
    Kochana ściskam mocno i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. ale superancko!
    ale to dłubanie to powinni za pokutę zadawać ;D

    OdpowiedzUsuń