środa, 9 sierpnia 2017

Kolorowe paseczki

I lato z motylkami.
Zostałam zmotywowana przez bardzo miłą i sympatyczną osóbkę,
DAMĘ - "Czarną damę" ,
która zrobiła mi niespodziankę i przysłała śliczną kartkę 
z wakacyjnymi pozdrowieniami oraz kolorowe paseczki
Oto co napisała w mailu:
"Kupiłam dawno temu te paseczki, bo chciałam je skręcać,
 ze dwie jakieś tam kartki nawet poczyniłam, ale stwierdziłam
że to niestety nie dla mnie i tak te paseczki sobie leżały i leżały
 i leżały... Teraz mogę spać spokojnie, bo wiem że trafiły 
w najwłaściwsze ręce i będą dobrze spożytkowane :)"
Prawda, że wspaniała niespodzianka? Dziękuję  Lidziu!!!
Zaraz więc wzięłam się do skręcania i w podziękowaniu 
"skręciłam" monogram literkę L jak Lidzia. Dodałam 
trochę akcentów pięknego lata - kwiaty i motylki . W sam
raz  na imieniny. Kartka już dotarła do Misiowego Zakątka
i mogę ją Wam pokazać. Oto i ona








Teraz moja kartka wędruje do Danusi na Cykliczne kolorki
- uskrzydlony sierpień
Dziękuję za liczne odwiedziny:)) słowa,  które zostawiacie
uskrzydlają mnie  i dodają "kopa" do dalszej pracy.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia !!!

49 komentarzy:

  1. No i tu się z Lidzią zgadzam , paseczki nie mogły trafić w lepsze ręce, a namacalny dowód jest wyżej :-) Kartka z monogramem jest cudowna , te drobne kwiatuszki tworzą piękna kompozycję a motylek to już cud , miód i malinka i jak pięknie sie wpasował w Danusi banerek.
    Buziaczki moja Ty zdolniacho !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest obłędna wygląda jak żywy ogród , ma się wrażenie że motylek zaraz odleci <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie poskręcana karteczka :) Już zazdraszczam Lidzi - haha :)
    Też próbowałam skręcać paseczki, ale na razie osiągnięcia mam marne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dobre ręce, dobre ręce , piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie poskręcałaś paseczki. Mistrzostwo! Uroczy motylek i cała karteczka:) Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna... taka optymistyczna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie myślałam, że za pomocą quillingu można stworzyć aż tak piękne cuda 😲😍 Nawet nie pytam, ile to Ci czasu zajęło... Ja bym to chyba robiła przez tydzień! 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Arcydzieło. Gratuluję pomysłu na wykorzystanie podarunku i podziwiam wykonaie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną karteczkę przygotowałaś dla Lidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eluniu kochana, jak ja Ci za nią dziękuję. Stoi na honorowym miejscu i cały czas się w nią wpatruję i uśmiecham szeroko :) Zdjęcia śliczne zrobiłaś, ale zapewniam że nie oddają pełni uroku i perfekcji wykonania tego arcydzieła. Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko :-D Perfekcyjnie zrealizowany pomysł na kartkę z literką :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Niesamowita karteczka! Jakie masz zdolne paluszki! Podziwiam! Wszystko pięknie skomponowane i wykonane! Motyl robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka cudnie skomponowana i przepiękna letnia kolorystyka. Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie paseczki trafiły w godne ręce - ta kartka to prawdziwe mistrzostwo. Jestem pełna podziwu!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak Małgosia, jestem przekonana, że Lidzia wiedziała komu się przydadzą:)) Karteczka jest tak optymistyczna, kolorowa i wesoła, że ACH!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak wykorzystała te paseczki Lidzia, ale Ty zrobiłaś z nich cudeńko......pewnie Lidzia wiedziała, że tak będzie........Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jest śliczna:) a motylek to istne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej karteczce - literka może nie moja ale te kwiatuszki i moooootyl :) łał!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca kartka, naprawdę perfekcja w każdym calu, można patrzeć i patrzeć.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście paseczki trafiły w odpowiednie ręce!!! To prześliczna i urzekająca karteczka. Podziwiam Elu precyzję z jaką zrobiłaś te wszystkie drobne elementy. Coś pięknego! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu to nie karteczka. To wspanialy obraz, prawdziwe dzieło. Och jak Ty to pieknie robisz. Kompozycja fantastyczna. Pizdrawiam Cie kochana serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczki Elu :) uwielbiam twoje prace :) a twój obrazek, który dostałam nadal wisi na ścianie i zachwyca, buziaki -Joasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycająca, śliczna i wyjątkowa karteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka jest obłędna - kompozycja kwiatowa kipi pięknymi barwami i zwabia do siebie dostojne motyle - genialnie to wszystko wygląda. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne połączenie barw! Różowo-łososiowe paski są tak delikatne, też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka jest cudowna :) Piękne są te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany .... Kochana !!!!!!! ALez mnie zauroczyłaś dzisiejsza kartką ! Jest przepiękna :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Elizo zgadzam się w 100%z Lidzią . Wyczarowałaś z tych paseczków przepiękny letni obrazek .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudna karteczka. Lidzia na pewno jest szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Elu Ty to potrafisz tak odwalić karteczkę,ża szczęka opada .Motyl jest cudny,cała kompozycja z kwiatków jest śliczna i jeszcze ta literka L.Cudo,po prostu brak słów.
    Dziękuję kochana za udział w sierpniowych kolorkach,pozdrawiam nadal wakacyjnie i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne! jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna karteczka :P tylko ja się zastanawiam gdzie zdjęcie motylka którym się inspirowałaś. :) Jestem bardzo ciekawa, tego zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow!!!
    Paseczki wykorzystane rewelacyjnie. Kartka prawdziwie uskrzydlona. Nie mogę się napatrzeć na skręty. Kompozycja rewelacyjna :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna kartka. A skręcony motyl jest po prostu genialny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. normalnie nie wiem co napisać , po prostu cudowna karteczka , doskonała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna kwiatowo -(podziwiam pięknie poskręcane paseczki) motylkowa karteczka.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Motyl jak żywy, aż nie mogłam uwierzyć, że on z poskręcanych paseczków. Wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale piękna praca! Myślałam, że to prawdziwy motyl usiadł na niej! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. เผาผลาญไขมัน ไม่เป็นอันตราย เป็นเทคโนโลยี ที่มีคุณภาพสูงสำหรับเพื่อการเผาผลาญไขมันส่วนเกิน
    เครื่องจะตรวจหาจำนวนไขมัน และก็คำนวนพลังงานที่จำเป็นต้องใช้อัตโนมัติ และก็พวกเราจะใช้วัสดุอุปกรณ์ยิงคลื่น
    อัลตร้าซาวด์เข้าไปในรอบๆที่ได้ทำเครื่องหมายไว้อย่างสม่ำเสมอ โดยไม่เจ็บต่อเยื่อรอบๆ ใกล้เคียง ไม่ว่าจะเป็นผิวหนังข้างบน เซลล์ประสาท หรือ เส้นโลหิต ต่อจากนั้นเซลล์ไขมันจะถูกเปลี่ยนแปลงให้เป็นของเหลวแล้วถูกซับไปสู่กระแส เลือด แล้วถูกนำไปเผาผลาญโดยระบบการกำจัดไขมันของ
    ร่างกายตามธรรมชาติ ทำให้ท่านสัมผัสได้ถึงรูปร่างที่กระชับและก็เรียบเนียนขึ้นในทันทีข้างหลังการดูแลและรักษา โดยไม่เป็นผลข้างๆใดๆก็ตามต่อสถาพทางร่างกายรวมทั้งสามารถดำเนิน
    ชีวิตตามธรรมดา โดยไม่ต้องพักรักษาตัว

    สลายไขมัน กระชับสัดส่วน
    สลายไขมัน ไม่ผ่าตัด

    OdpowiedzUsuń