wtorek, 2 stycznia 2018

Noworoczne życzenia

Kochani!!!
W Nowym Roku 2018 życzę Wam  przede wszystkim siły, bo to od niej zależy
jaki rok będzie. Pamietajcie wszystkie sukcesy ostatnich 12 miesięcy, by móc je powtórzyć
i wszystkie porażki, by móc ich uniknąć. Dużo zdrowia i szczęścia !!!
 W styczniu radości,
w lutym miłości,
w marcu pogody,
a w kwietniu swobody,
maj niech zakwita,
czerwiec niech bryka,
lipiec przypali,
sierpień rozpali,
we wrześniu - szczęścia bez liku,
tak samo  w październiku,
niech listopad zauroczy,
a grudzień miło zaskoczy.



 Kochani chciałabym wszystkim podziękować za obecność na moim blogu. Stary rok nie był dla mnie zbyt łaskawy. Wiele złych rzeczy mi się przytrafiło. Najpierw noga potem ręka w gipsie  nie pozwoliły mi na prowadzenie bloga. Już jestem i mam nadzieję, że będę tu częsciej i  że ten Nowy Rok nie poskąpi szczęscia. i dobrych zdarzeń. 
Dziękuję za pamięć i życzenia świateczne i noworoczne te przesłane na kartkach, mailem, te złożone sms-em i osobiście w rozmowie telefonicznej.
Ani, Basi, Hani, Danusi, Małgosi, Ewuni, Lidzi, Dagmarze, Zosi, Uli, Ewie, Krysi
oraz wszystkim , którzy do mnie nadesłali piękne życzenia.
Chciałam  przywołać trochę śniegu na świeta, zrobiłam sobie ozdobę z bałwankiem
ale jak sami widzicie nic to nie pomogło. Nowy Rok 2018 zaczął się piękną pogodą wogóle nie przypominajacą tej pory roku.
Pozdrawiam wszystki baardzo serdecznie i życzę raz jeszcze 
Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2018 Roku

9 komentarzy:

  1. Elunia fantastyczne życzenia, niech i Tobie się one spełnią a rok był dla Ciebie szczęśliwy :) Super ten quillingowy obrazek. A bałwanek jest przeuroczy, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu dziękuję za cudowne życzenia i jeszcze piękniejszy obrazek quillingowy.
    Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Niech będzie radosny i szczęśliwy.
    Cieszę się że ze zdrówkiem już lepiej i będziesz tu częściej zaglądać.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne życzenia Elusiu, niech i Tobie się spełnią a Nowy Rok będzie lepszy, bez przykrych i smutnych niespodzianek.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne życzenia. Elu, wzajemnie, życzę Tobie, żeby to było dobry rok. Życzę zdrowia i samych radosnych dni. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech się spełnią wszelkie dobre życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne życzenia które przyjmuje z radością:) Tobie również życzę wsYstkiego dobrego, zdrówka,spełnienia marzeń oraz realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się kochana że wychodzisz na prosta i będziesz z nami częściej. Brakuje mi tu Ciebie z twoimi pięknymi pracami. Życzę Tobie zdróweczka i wspaniałych pomysłów oraz oczywiście ich realizacji. Do miłego Elu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsszego Elus! Wracaj do zdrowia i do nas!

    OdpowiedzUsuń