niedziela, 18 lutego 2018

Żółte karbowane

kwiatki i listki
tak powstawały:  zaczęłam od jednego płatka / odległości  między szpilkami to 1 cm/
 każdy płatek w krańcowym położeniu ścisnęłam pęsetą , można  palcami.- spodnią część posmarowałam klejem, by łatwiej uformować płatek i by się nie rozkręcił
 wszystkie płatki połączyłam ze sobą i znowu całość od spodu posmarowałam klejem
 na środku przykleiłam  poprzecinany drobno,1 cm pasek - skręcany na igle doquillingu
 teraz  listki z karbowanych pasków
 całość można dowolnie układać, / różne gałązki, listki i drobne kolorowe kwiatki/

kompozycje można dowolnie zmieniać  zanim trafią na właściwą kartkę


Chyba ostatecznie tak będzie wygladała moja układanka kwiatowa. .
Pozdrawiam, miłego tygodnia życzę wszystkim . Dziękuję za odwiedziny i komentarze.:))

21 komentarzy:

  1. Elu, Twoja kwiatowa kompozycja jest tak misterna, że nawet natura może Ci pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna ta kompozycja! No i paseczki karbowane dodają uroku. Quillingu kiedyś próbowałam, ale to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniale kręcisz te papierki, Elizo :-)
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten kwiatuszek, mnóstwo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu super jest ten kursik . Piękne te listki o centralnym żonkilu nie wspominając bo to dzieło sztuki jest.
    A wiesz że nawet zakupiłam taką podręczną karbownice do papierków... heh jeszcze jej nie rozpakowałam z celofanu.
    Dziękuję za ten kursik jest mega!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie cudeńko! Śliczna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wiosenna kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ śliczne, podziwiam Cię za to zwijanie paseczków, próbowałam i wiem że to wcale nie jest łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kompozycja Eluniu, od razu powiało wiosną :) Te karbowane paseczki są niezwykle dekoracyjne.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita kompozycja i cudownie wiosenna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, niesamowita praca! :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała, wiosenna kompozycja! Świeży akcent, który ożywi każde wnętrze. Chciałabym mieć w domu obrazy na płótnie z podobnym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu pięknie zwijasz te paseczki. Kwiary i listki super Ci wychodzą. Moja karbownica, którą dostałam w prezencie leży sobie, ale nic z tego nie wynika. Mam nadzieję, że doczeka sie w końcu. Pozdrawiam Elu serdecznie i do miłego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne i bardzo pracochłonne,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wiosenna kompozycja:) Dziękuję za pokazanie jak się do tego zabrać, może spróbuję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała kompozycja taka misterna, te karbowane elementy są rewelacyjne. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń