sobota, 19 stycznia 2019

Wielkanoc z paletą kolorów

Znów  wciągnęło mnie haftowanie
Kilka tych maluszków postanowiłam zagospodarować na kartkach w zabawie u ANI
ANI
"Styczeń-Fauna czyli wszystkie zwierzaki: kury, kaczki, koguty zające , króliki, baranki czyli wszystko co kojarzy się z Wielkanocą"
Oto moja wielkanoc z paletą kolorów:
brąz -  biały i  odcień pomieszanego brązu z pomarańczem
 Biały - brąz - zielony
 biały - jasna zieleń i zieleń w kratkę
fiolet - biały i kolorowe dodatki
 pomarańcz- biały - zielony
 kolaż
 Wszystkie karteczki wędrują do Ani mam madzieję, że żabka wszystkie je łyknie. Nie ukrywam, że coś wyjątkowo mi nie szło to kartkowanie,  liczę jedak na wyrozumiałość ,  i że Ania zaakceptuje moje propozycje.


Dziękuję Wam za odwiedziny i  miłe słowa , które tu zostawiacie:))

19 komentarzy:

  1. Śliczne i różnorodne karteczki ! Cudne te hafciki zwierzaczkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki :) wybrałaś super hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno się robi wielkanocne kartki gdy za oknem zima ale mimo to wyszły wspaniale. Wszystkie są urocze i pomysłowe a malutkie hafciki niewątpliwie dodają uroku.
    Miłej niedzieli Eluś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki i to różnorodne.
    Mnie jak zwykle zachwycają hafty, ale i zwijane kwiatuszki robią wrażenie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wielkanocne karteczki, hafty jak zawsze przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez z tych, co kochają hafty, super kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki stworzyłaś i zupełnie nie widać, że Ci cokolwiek nie szło. Hafciki urocze i muszę się przyznać, że jeden z nich też popełniłam, chociaż jeszcze nie zdążyłam pokazać. Cudne połączenia różnych technik, po prostu kartki mi się bardzo podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię łączyć techniki, karteczki piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są. Urzekła mnie ta z zajączkiem brązowym i margaretkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wielkanocne karteczki. Karteczka z haftowany kurczakiem
    pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to haftowanie kusi i mnie i wcale nie łatwo mu się oprzeć tymbardziej podziwiam że o zwijaniu paseczków nie zapomniałaś. Piękne karteczki Elu i takie wiosenne. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne,te pierwsze zajączki są przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki! A pierwsze zajączki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, cudne, ale ten kurczaczek- słyszę jak popiskuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne kartki w przepięknych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu widzę, że energia Cię ostatnio rozpiera a Twoja wena rozkwita. Świetne hafty powstały i super je zagospodarowałaś na kartkach. Moja żabcia bardzo zadowolona z takie smacznego posiłku :-) Elu dziękuję , za te śliczne kartki i udział w zabawie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki prezentują się cudownie, jestem zauroczony! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Elizko, piękne kartki, pełne wiosennej radości i uroku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń