środa, 7 października 2020

Dobrze widzi się tylko sercem

 Witajcie Kochani.

Wróciłam z wakacyjnego wypadu nad morze.  To był dobry czas na aktywny wypoczynek.

Spacery brzegiem morza,  rowerowe wycieczki w Sowińskim Parku Narodowym, szlakiem jezior Dołgie Duże i Dołgie Małe, jezioro Gardno. 

Tu pożegnałam ostatni dzień lata i przywitałam pierwszy dzień jesieni.

Jak na końcówkę lata pogoda była wspaniała. Spójrzcie na zdjęcia. Mam nadzieję to miejsce odwiedzić jeszcze w przyszłym roku. Rowy i okolice. Zachwycająca natura, cisza, cudowne zachody słońca.




Wypoczęłam, naładowałam akumulatory i z nowymi siłami mogę znowu działać rękodzielniczo.

Niestety zmiany, które zafundował blogger w zarządzaniu swoim kontem nie do końca mi odpowiadają, Ale cóż trzeba się będzie na nowo nauczyć i przyzwyczaić.

Udało mi się wyhaftować kolejne motto wg. opracowania i wzoru OLI , do zabawy organizowanej przez ANIĘ


Haft oprawiłam w rameczkę
Jeśli ktoś chciałby wyszyć poprzednie zaprojektowane wzory przez OLĘ 
a miały ochotę  je zakupić za minimalną kwotę odsyłam 
do Oli TUTAJ 

Na dzisiaj to chyba wszystko. Muszę jeszcze rozpoznać pozostałe opcje używania wszystkich znaków w nowym wydaniu propozycji bloggera.
 Bardzo dziękuję za odwiedziny i każdy wpis jaki tu zostawiacie:)))

10 komentarzy:

  1. Cudne miejsca odwiedziłaś i zaraz się to przełożyło na piękną pracę. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne miejsca , obrazek ślicznie dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo!
    Piękne kolory, cieniowanie, wszystko pięknie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pendolino jak zwykle. Nikt Cie nie doścignie w szybkości działania. Haft piękny i fajnie dobrane kolorki. Elu podziwiam cie za pracowitość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu cieszę się, że odpoczywałaś w tak cudnym miejscu. Niesamowite są te zdjęcie, cudowne czarodziejskie miejsce. Super, że akumulatorki naładowane, choć i bez tego działasz w zawrotnym tempie, nikt Cię nie doścignie.
    Haft jak i motto rewelacyjne. Piękne są te kolorki i cudnie go oprawiałaś. Nie zapomnij zalinkować post do żabki po 15 października.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Kocham morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wykonanie i śliczne kolory Też pojechaliśmy na tydzień nad morze odpocząć nabrać sił i muszę powiedzieć że Hel w październiku jest najpiękniejszy i był tylko dla nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dobrane kolory haftu i wspaniała oprawa.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wyjazd mieliście. Dobrze że zdążyliście przed nawrotem pandemii. A haft zachwycający i przyznaję, że ukradłam pomysł z różnokolorowymi literkami. Podziwiam i ślicznie mu w tych ramkach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń