poniedziałek, 10 maja 2021

Kartki wg mapki - maj

To już maj- zdecydowanie za szybko czas do przodu gna.... wiosna nareszcie zagościła, chyba na dobre, coraz cieplej i cieplej, i niech tak zostanie, bo zimno dało mi się we znaki a zdrowie najważniejsze. Udało mi się zrobić kartki wg mapki na miesiąc maj na zabawę u ANI .

 W kartkach trzeba było zastosować kolor niebieski i paski. W mojej pierwszej kartce wykorzystałam kartonik w bardzo jasnym kolorze niebieskim z delikatnymi pionowymi paskami, na który nakleiłam  wcześniej przygotowany ażurowy pergamin z wytycznymi mapki. (przy dokładnym przyjrzeniu się nawet te paski widać). Na pergaminie ażurowa  kratka stanowi również pionowy pasek

Kolejna kartka z majowymi wytycznymi w wersji również na pergaminie

Troszkę pokombinowałam i dodałam frywolitkową gwiazdkę i w ostateczności taką kartkę posyłam na zabawę

Na koniec wymagany kolaż
To byłoby na tyle. Wszystkim moim obserwatorom dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze:))
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i biegnę nakarmić żabkę u Ani.

18 komentarzy:

  1. Elu no i co ja biedna mam zrobić ?? Bardzo się zachwycam Twoimi pergaminowymi kartkami?? Elu cudowne są zwłaszcza ta pierwsza i ten przepiękny bukiecik z kwiatów.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki, jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronkowa praca, pergaminowa kartka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne pergaminowe karteczki. Ta pierwsza bardzo mi się podoba
    z damą w kapeluszu i te kwiatki Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle zachwycające! Ta kobieta w kapeluszu wyszła obłędnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka. Technika pergamano jest taka delikatna w odbiorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i idealnie zinterpretowane mapki. A ta pierwsza zachwyca kobiecością, romantyzmem i delikatnością.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie niesamowicie piękne, wspaniałe i urocze są te Twoje karteczki. Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za śliczności:) obie zachwycają wdziękiem i urodą:) dodatek w postaci frywolitki to strzał w dziesiątkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, cudne kwiaty i frywolitka, śliczne ażurowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie eleganckie karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe kartki, obie zachwyciły, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem tak, nie potrafię pojąc jak Ty te drobne dziureczki ogarniasz, ale efekt jest rewelacyjny. Podziwiam, po trzykroć podziwiam i nie przestanę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwa dzieła sztuki. Nie przestaję Cię podziwiać, masz niezwykły talent.

    OdpowiedzUsuń
  15. pretty cards, i have to say you're inventive absolutely
    greetings
    hd lace

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki- w pergaminkach jesteś mistrzynią!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Och i ach...nieustannie :) Cudne karteczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń