środa, 7 lipca 2021

Mapki u Ani

Jak w piosence " 2+1" ..więc choć pomaluj mój świat na żółto i..............

bo żółty to kolejny temat u Ani  w zabawie "kartki przez cały rok" na miesiąc lipiec 

Tegoroczne LATO jest bardzo słoneczne i żółto wszędzie od kwitnących kwiatów.

 Obiecałam sobie, że w tym roku moje kartki na tę zabawę będą wykonane w technice pergaminowej.  Przyznam szczerze, że i tym razem udało mi się wykonać tylko jedną kartkę, ale najważniejsze, że ją zrobiłam. Jak pergaminki to również i koronki. Znajdują się one w dolnej części kartki, na której widnieje napis For You, w środku koła powyżej żółtych kwiatków i na brzegu kartki. Są również żółte kwiaty, malowane kredkami akwarelowymi na pergaminie i przyklejone na delikatnie żółtym kartoniku (wzór zaczerpnęłam z Parchment Craft Magazynu na miesiąc lipiec-sierpień)




 

kartka do galerii
Mocno słoneczne lato nie odpuszcza, jak dla mnie trochę za dużo tych gorących dni. Przydało by się nieco chłodku i trochę deszczu. Ciężko zabrać się za robótki ręczne, bo w ten  skwar wszystko klei się do rąk i nijak ani czółenka, ani niteczki w krzyżykach nie chcą się układać. Czy u Was też tak samo?
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim udanych wakacji

17 komentarzy:

  1. Elu Twoje pergaminowe kartki są rewelacyjne, nigdzie takich pięknych nie widziałam. Brawo Ty cudne są te żółte kwiaty a ta koronka rewelacja. Wiem ile jest przy tym roboty dlatego podziwiam w dwójnasób.
    Niestety ten upał nie sprzyjam robótkowaniu, dlatego cieszę się niezmiernie i z tej jednej kartki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Elu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! Karteczka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznotka,delikatna , 6 +, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, niepowtarzalna, cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać słonecznikowe prace, karteczka jest wyjątkowa, bardzo bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, pełna słońca i lata.
    U mnie też upał - gigant.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudną kartkę zrobiłaś i te kwiatki jak ślicznie Ci wyszły :).

    Ja zdecydowanie jestem zimnolubna więc czekam już na zimę hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowicie spędziłaś czas przy tej kartce. Jest śliczna.
    Mi też średnio idą prace przy obiecanych zakładkach xxx, ale nad ranem jakoś da się popracować. W dzień z synem wolę siedzieć w basenie w wolnej chwili lub zdrzemnąć się (upały działają na mnie usypiająco).
    Pozdrawiam serdecznie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna zachwycająca kartka!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pooglądałam sobie Twoje prace ,są zachwycające.Karteczka z żółtymi kwiatami jest przepiękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle Elu Twoje pergaminki zachwycają, i pomysłem i precyzją wykonania. Pozdrawiam ciepło, oj bardzo ciepło😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kartki pergaminowe są po prostu zachwycające, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna i bardzo gustowna karteczka.
    Uściski Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo. Zachwycam się Twoimi pergaminkami Elu nieustająco :-) Jak dla mnie to mistrzostwo świata :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń