wtorek, 21 września 2021

Wrześniowe bombki

 To już kolejna odsłona naszej wspaniałej zabawy i przygody z supłaniem niteczek w "koronkowej pandemii". Minął kolejny już miesiąc. Nie ukrywam, iż zabawa ta zawładnęła moim wolnym czasem i z przykrością muszę przyznać, że nie mam za wiele czasu na pozostałe również ulubione robótki. No może poza pergaminkami. 

Oto moje prace frywolitkowe na  wrześniową koronkową pandemię. Dwie czerwone bombki "odziane w białe szaty" i dwie gwiazdki do zawieszenia.







Kolaż do galerii i banerek do zabawy

I to by było na tyle. Ostatnie dni lata nas nie rozpieszczają. Zimno wdarło się za szybko. Dzisiejszy poranek to tylko 2 stopnie i roślinki w ogródku pokrył delikatny szron.  Jednak słoneczko, które pojawiło się od rana dość mocno grzeje, na niebie nie widać chmurek,więc jest nadzieja, że chyba jeszcze będzie ciepło. Moje podróżowanie z przyczyn ode mnie niezależnych niestety nie doszło do skutku, może i lepiej, bo bardzo zimno się zrobiło. Jednak jeszcze jest nadzieja, że może gdzieś... choć na krótko jakiś wyjazd  "wypali". 
Pozdrawiam wszystkim moich obserwatorów, dziękuję za odwiedziny i piękne słowa, które tu zostawiacie  :)))  Zatem zapraszam ponownie.

13 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię zimna, ale mam nadzieję,że jesień piękna jeszcze będzie , śliczne frywolitki/ trochę wam zazdroszczę ,że ja nic w tym temacie/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, zimno się zrobiło... już tęsknię za latem :D
    Przepiękne frywolitki :) zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo bombeczki i cudo gwiazdeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne frywolne ozdoby, choinka będzie piekna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu Twoje frywolitki to ja bym mogła cały czas oglądać! Podziwiam bardzo zważywszy że widziałam jak zaczynasz tą technikę. Gratuluję, że tak perfekcyjnie ją opanowałaś i cieszę się że tak Cię wciągnęła. Tym bardziej podziwiam , bo to bardzo trudna technika.
    Cieszę się że bawisz się u mnie i dziękuję za udział w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te frywolitki są niesamowicie piękne. Takie dopracowane, równe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace- frywolitka zawsze mnie zachwyca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne te frywolitkowe koszulki, bombki są przepiękne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna koronkowa, bombkowa bielizna :-) Cudna. Pięknie sobie poczynasz z tą frywolitką Elu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ubranka na bombki! I te śnieżynki... - zapiera dech! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie dostanę dzisiaj jakiejś depresji. Przeglądam sobie, co też wszystkie uczestniczki zabawy stworzyły w tym miesiącu, a tu co jedna frywolitkowa ozdoba to piękniejsza! Zachwycam się ciągle tą techniką i gratuluję umiejętności. Twoje prace są przepiękne;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie przepadałam za zimą brrr....
    Cudowne bombki🙂

    OdpowiedzUsuń