piątek, 10 września 2021

Kartki na wrzesień

Tak się ułożyło, że wolnego czasu miałam w ostatnim czasie trochę więcej i udało mi się wykonać kartki wg mapki na wrześniową zabawę u Ani - oczywiście jak co miesiąc kartki na pergaminie.

Pierwsza - to kartka z ażurowymi kwiatami po środku (takie papierowe Richelieu) , delikatną rameczką na bokach, wykonałam na siatce prostej i nakleiłam na fioletowy kartonik. Trochę kombinowałam z umieszczeniem napisu. Nie chciałam by zakrywał ażurowych kwiatów. Pierwsza wersja

 druga wersja wygląda chyba ciekawiej i tak też pozostanie
 Poniżej kartka bez napisu, pocieniowane ażurowe kwiaty w elipsie widoczne w całości. Rysunek kwiatów znalazłam gdzieś w sieci , nie znam autora.
Druga kartka zawierająca po prawej stronie ażurowy brzeg również z kwiatami, po lewej stronie kartki   na podziurkowanym prostokącie dla podkreślenia gałązki drobnych kwiatków i rameczka  w 3/4 kartki. Wzór - design Julie Roces pochodzi z Parchment craft magazine - wrzesień-październik


Banerek do zabawy
Kolaż do galerii
By zdążyć przed czasem moje, karteczki wędrują już do zabawy u Ani, a ja szykuję się do kolejnego wyjazdu. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się poukłada i pogoda będzie sprzyjająca na podróżowanie.
Lato nadal trwa, grzybki w lesie rosną i zachęcam do wyjazdów na grzybobranie. Mnie się udało nazbierać dość dużo do koszyka i ciesze się, że wystarczy na zupę grzybową i nie tylko.
Popatrzcie sami jak pięknie jest teraz w lesie.
Poniżej okazy, które udało się upolować. Przyznam szczerze, że wszystkie te grzybki rosły na obrzeżach lasu, bo tam prawie nikt nie chodzi. Są to okazy dość duże - prawdziwki, koźlarki, podgrzybki.  Maślaki były, ale nie zbieraliśmy. Koniecznie trzeba sprawdzać każdy grzybek , bo sporo jest robaczywych, nawet w tych małych dopiero wystających z mchu.
Po trzech godzinach przedzierania się w gęstwinie krzaków w  koszykach znalazło się sporo grzybów.
Taki udany wypad do lasu to ja lubię i mimo zmęczenia jestem zadowolona. 
Kochani bardzo dziękuję , że wytrwaliście do końca czytania mojego postu. Dziękuję, że jesteście i wciąż  do mnie zaglądacie:))

19 komentarzy:

  1. Dawno u Ciebie nie byłam i widzę same piękności. Te karteczki są przecudnej urody. Jesteś Elu niesamowita w tym pergamano. Grzybków zazdroszczę, a raczej tej możliwości chodzenia po lesie w ich poszukiwaniu. Życzę udanego wypoczynku i wciąż wspaniałej pogody. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, te kartki to fantazja, bajka, cudowne.Grzybkow zazdroszcze,same pieknosci.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała umieć tworzyć takie cudeńka. Obie karteczki są śliczne, a ta druga to niesamowite połączenie Twojego geniuszu z rewelacyjnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace i super ilość grzybów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie , grzybki pokazałam mężowi, bo on też dziś przyniósł spory koszyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś przepięknego. Aż trudno uwierzyć, że to praca ludzkich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu tak po prostu aż nie wiem co najpierw komentować. Wszystko cudne jest ale te pergaminowe karteczki niesamowite!! Bardzo mi się obie podobają, aż nie wiem która bardziej !!. Tego grzybobrania to normalnie zazdroszczę, ale tej roboty to już nie .
    Odpoczywaj i korzystaj , oby pogoda Wam dopisała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zbiory.
    A karteczki , zawsze mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kartki. Nie mam słów, żeby wyrazić podziw nad Twoimi pergaminowymi pięknościami. Dla mnie to Mistrzostwo Świata :-) Podziawiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne obie kartki zawsze podziwiam Twoje pergaminki (masz talent).
    Udane zbiory.Też chodzę na grzyby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kartki są wspaniałe! Za każdym razem mnie zachwycają.

    Mam nadzieję, że masz udany wyjazd. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje kartki robią ogromne wrażenie! Zresztą, jak zwykle.:)A ja coś się nie mogę zabrać za nie...

    OdpowiedzUsuń
  13. karteczki są cudne,nawycinałaś sie trochę

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki zachwycają- dla mnie jesteś Mistrzynią!
    ale grzybków zazdroszczę, u nas same robaczywe były
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki są przepiękne, ogromnie mi się podobają.
    Ja też jestem zapaloną grzybiarą ale u nas na razie kiepsko. Wybieram się do zaprzyjaźnionej leśniczówki na mały odpoczynek w lesie ale póki co czekam na sygnał, że grzybki się pojawiły. Może i pogoda trochę się poprawi:) Uściski Elżuniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie sliczne kartki, a grzybki jak pysznie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń