sobota, 20 listopada 2021

Listopadowa koronkowa pandemia

Kiedy Ania, Justynka i Ola  zaproponowały nową zabawę " koronkową pandemię" nie sądziłam, że wciągnie mnie tak mocno i że uda mi się zrobić tyle fantastycznych ozdób choinkowych. Próbowałam dziergać na szydełku, ale nie szło mi to za bardzo (wybacz Aniu) i doszłam do wniosku, że to chyba nie moja bajka, może jeszcze kiedyś spróbuje... Zdecydowanie lepiej zaprzyjaźniłam się z czółenkami dzięki mojej nauczycielce Justynce i Oli, które wciąż podsyłają nowe wzorki i podpowiadają jak je "rozgryźć".  Korzystam również z darmowych wzorów z Pinteresta i Instagrama.

W tym miesiącu udało mi się zrobić kolejne trzy gatki na bombki 

trochę różnej wielkości gwiazdek
 Bardzo szybko minęło te kilka miesięcy od początku roku i w moich ozdobach choinkowych zrobił się mały magazyn. Poniżej to szklane bombki, które powędrują w prezencie urodzinowym dla mojej córki. Jest ich 15 szt i każda wykonana innym wzorem. Reszta bombek - polastikowych jak na razie  jeszcze się "odziewa" i również będzie ich spora ilość. Wszystkie moje ozdoby, które wykonałam w tym roku na czółenkach, na Koronkową pandemię pokażę w osobnym poście na koniec roku.
 Kolaż do galerii

Aniu, Justynko, Olu bardzo, bardzo Wam dziękuję za tę wspaniałą zabawę, za wszystkie inspiracje i podpowiedzi. Cieszę się, że tak wiele się od Was nauczyłam. Ta koronkowa pandemia bardzo mnie zaraziła i jestem pewna, że tak szybko mi nie minie. Mam również nadzieję, że wspólnie moje Kochane zaproponujecie równie ciekawą zabawę na kolejny rok. 
Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają, podziwiają i zostawiają miłe komentarze. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam ponownie.

13 komentarzy:

  1. Cuda nad cudeńkami, nie potrafię frywolitka ale podziwiam.Śliczne będą wasze choinki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu co ja mogę , kiedy frywolitkę kocham ... oglądać niestety, bo nie opanowałam tej trudnej sztuki. Twoje bombki to cuda, piękne są wszystkie!! Fajny prezent dostanie Twoja córka na te okrągłe urodziny!! Dziękuję Ci że zawsze jesteś w naszej zabawie i cuda nam pokazujesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, że tak szybko opanowałaś frywolitkowe czółenka.
    Piękna galeria ozdób choinkowych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudne te frywolitkowe bombki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne frywolitkowe prace - zarówno śnieżynki, jak i bombki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie bombki to piękny prezent dla każdego, kto ceni ręczną pracę, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombki, wszystkie razem wyglądają imponująco 🙂 Córkę na pewno ucieszy taki prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i super pomyślany prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycają :) to zdjęcie z miską pełną bombek... z jakiegoś względu bardzo mnie urzekło ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające i ta ilosc !!!! Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cierpliwosc. Ja moge tylko patrzec podziwiac i zachwycac sie twoimi arcydzielkami Elizo.

    OdpowiedzUsuń