środa, 16 lutego 2022

Z serduszkiem w tle

 Jak co roku w lutym robimy serduszka w różnych technikach rękodzielniczych.. Małe, większe i całkiem duże. Był taki czas, że było ich u mnie więcej i oczywiście wykonane w technice pergaminowej. Pamiętacie te serduszka?

Było wiele innych,  mniejszych serduszek wkomponowanych w kartki. Tak się złożyło, że w kolejnej kartkowej zabawie u Ani, tematem są walentynki, więc również serduszka będą i tym razem.




Tematem drugiej kartki jest Wielkanoc, na mojej pojawiły się znowu  motylki, jakoś trudno mi było usadowić je w kołach , ale mam nadzieję, że Ania mi ją zaliczy do zabawy.

Banerek do zabawy

jeszcze kolaż do galerii
Korzystając z wolnego czasu i przypływu "veny",  zrobiłam jeszcze inne kartki na pergaminie.



To by było wszystko, co chciałabym pokazać. Dziękuje Wam za odwiedziny i serdeczne słowa pod postami:)) Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie

18 komentarzy:

  1. Wszystko jest tak urocze, że trudno oderwać oczy od tych piękności. :)
    Bardzo podoba mi się ta technika, ale niestety nie po drodze mi z nią, więc pozostaje mi podziwiać.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba tkzw.PERGAMONO, kartki są niebianskie , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią tej techniki, Elizko, zawsze, kiedy oglądam twoje prace nie mogę wyjść z podziwu. Ostatnia kartka szczególnie mnie zauroczyła.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pergaminowe prace.Podziwiam umiejętność posługiwania się ta techniką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jak zawsze jestem zachwycona Twoimi pergaminkami są rewelacyjne. Zarówno te do mojej zabawy jak i pozostała. Jakie by nie byłe zaliczam oczywiście . Nie mogę się wprost napatrzeć na te cuda!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne,cudne i jeszcze raz cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne pergaminowe kartki. Urocze serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, wszystkie niesamowicie mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż oczy wychodzą z orbit, tak cudowne te Twoje pergaminki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to nawet pojąć nie mogę jak można takie cudeńka zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa mistrzyni pergamano, cudne kartki

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem zachwycam się Twoimi pracami. Wyglądają po prostu rewelacyjnie i tak delikatnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Są zachwycające! Podziwiam każdą pracę.
    Piękne!
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są niesamowite... jak wyjęte z bajki... tak eteryczne i zwiewne... :) coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kartki,patrzę z podziwem na cuda jakie tworzysz w tej technice, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDNE!! aż oczu nie można oderwać, ale ta z kokardkami to zapiera dech!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz Elu, powoli brakuje mi słów by wyrazić swój zachwyt nad Twoimi pergaminkammi. To po prostu małe arcydzieła. Jesteś wielka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń