poniedziałek, 15 grudnia 2014

Anielsko

 Zrobiło się Anielsko
Do wykonania Aniołków użyłam kawałki drewnianej
szczapy do kominka, które oszlifowałam papierem
ściernym, polakierowałam lakierem do drewna. Głowy,
 to styropianowe kulki umieszczone na gwoździu,
który uprzednio wbiłam do drewienka. Dokleiłam włosy.
 Oczy domalowałam.Skrzydełka z tekturki pomalowane
białą farba akrylową.Na szyję zawiesiłam szaliczek i
 krawacik. Nawet jestem zadowolona z efektu.
Uszyłam również kilka szmacianych
 Aniołków, które już pofrunęły do nowych właścicieli.
 


 



i jeszcze następny Aniołek na pergaminie
Dziękuję, że wciąż zaglądacie do mnie.  Pozdrawiam
wszystkich  serdecznie i miłego tygodnia życzę. 


27 komentarzy:

  1. Aniołki superowe !!! A te ze szczapy do kominka to zerżnę z Ciebie i też sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo anielsko!:) Świetny pomysł na drewniane anioły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i drewniane... i szmaciane...i skrzydlate... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolna z Ciebie bestia :) anielice są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne aniołki Eluś :)))))))))))))
    ach ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Ela,
    love the wooden angels, and you made such wonderful dolls gorgeous parchment angel!
    Hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne aniołki! Te z drewienek są niezwykle pomysłowe i bardzo zabawne.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe te aniołki :) Takie śliczne i radosne :) Piękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł na aniołki, najbardziej podoba mi się w różowym szaliczku....
    A szmaciane aniołki to już wyższa półka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne aniołki, każdy jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ten śliczny aniołek w czerwieniach to mój, Basia:-)Bardzo się nim raduję, siedzi sobie na półeczce i pilnuje mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu pomysł świetny z tymi Aniołkami za szczapek a i te szyjatak bardzo fajne. Jak widze jestes kobietą wielu talentów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajowe szczapowe aniolki, wczoraj takie wlasnie widzialam w pobliskim sklepie zauroczyly mni ena wystawie. Super. A aniolkowe Tildy piekne, nasza tilda zostala wymeczona przez nasza core, nie dalo jej sie ukryc przed nia do starszego wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje aniołki mają niezwykłą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają drewniane aniołki - wyglądają ślicznie i oryginalnie - pozdrawiam Elu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello dear Eliza!
    Angels are superb, a great idea, thanks for sharing!
    Have a wonderful day, my dear!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  17. no i które naj....szmacianki są mega, a te ich stroje - mistrzostwo, ale ten malusi śpiący na pergaminie - zakochałam się :) piekności

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow you are so talented. These little creations all have their own wonderful unique character.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie tworzysz a Twoje Anioły zachwycają!
    Fajny pomysł na te drewniane;)

    OdpowiedzUsuń