czwartek, 8 stycznia 2015

Czas na miłość

 Zamówiłam sobie trochę papierów w Magicznej Kartce,
 które tak mnie zauroczyły, że prawie natychmiast
wzięłam się do pracy.  Na początek  poszły fiolety
z wdzięcznym tematem " Czas na miłość".
Jak już wiecie quilling  jest w moich pracach Nr1.
Na razie skończyłam tylko kartkę, reszta się  tworzy.



 



 


 
 


Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was oglądaniem tylu zdjęć.
Chciałam pokazać swoja pracę z każdej strony, bowiem
quilling wówczas  najlepiej widać. Dodatkowo sam kolor
fioletu na zdjęciach wychodzi czasami trochę przekłamany.
Chcę bardzo podziękować WAM za tak liczne odwiedziny 
oraz pozostawione  komentarze, dla których
chce się pracować i tworzyć coś nowego. Witam nowe
obserwatorki i mam nadzieję, że zostaną ze mną na dłużej.
Pozdrawiam i  wspaniałego weekendu. 
 


48 komentarzy:

  1. Ojej, jakie piękne te kwiaty :) Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne kwiaty, warte zapamiętania na przyszłość jeśli można bo wyglądają genialnie. cała kartka jest śliczna i fioletowa a lubię bardzo ten kolor. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje fioleciki wyszły Ci cudnie .Elciu Ty jesteś stworzona do quilligu ,robisz to zawsze z wyczuciem ,pięknie i z gustem.Kwiatki są super.
    POzdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te papiery stanowią świetne tło dla Twoich pięknych kwiatów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, podziwiam, podziwiam i nadziwić się nie mogę jak to wszystko pięknie poskręcane, połączone, ogólnie praca ideał. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Bardzo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu karteczka piękna a quillingowe kwiaty wprost urzekają swoja urodą. Przy tym zrobiłas przepiekne zdjęcia na tórych widac folet , który trudno uchwycić. Nie wiedziałm , że własnie te technika jest u Ciebie na pierwszym miejscu. Widać jestes Mistrzynią w zwijaniu papierków, hehe, nie tylko w tym zresztą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie,nie zanudziłaś,bo te kwiatki takie cudne,że aż mi gały wyszły:))
    No kochana brawa wielgaśne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisze wprost: szczęka mi opadła, Twoje qullingowe prace zachwycają i zadziwiają. jakie cuda mozna zrobić z kilku paseczków papieru - PIĘKNE!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znudziłaś nikogo, bo przynajmniej można pracę dokładniej obejrzeć. Karteczka wyszła Ci super, ale wyobrażam sobie ile pracy włożyłaś w te kwiatuszki;) Pozdrawiam cieplutko o gratuluję Ci pomysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, z której strony bym nie patrzyła! Jest idealnie..perfekcyjnie.Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość wygląda prześlicznie, wszystko tak pięknie ułożyłaś :) Kwiaty i wszystkie elementy = perfekcyjne:) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty są prześliczne! Perfekcyjna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, elegancka i z klasą:) Z ogromną przyjemnością pooglądałam ją z każdej strony:) Jestem nią zachwycona - śliczna kompozycja, dopracowana w każdym calu.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanudzić? Dziewczyno toż to można oglądać i oglądać i ciągle się zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to zdjęć może być duuuużo więcej- CU_DEŃ_KO!

    OdpowiedzUsuń
  16. Eluś to najprawdziwsze dzieło sztuki ..wow!!!
    ja też czekam na papiery z Magicznej ale bardziej wiosenne :)
    ps.na pergamano u mnie się póki co nie zanosi ponieważ wydałam swój zestaw startowy chorej dziewczynce któa jest już drugi miesiąc w szpitalu i chciałam Ją czymś oderwać od codzienności no i tak się zachwyciła tym dziubaniem że nie mogłam Jej tego zabrać ,ale na pewno zamówię sobie kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że dużo zdjęć taka pracę należy z każdej strony pokazać. Twoje kartki za każdym razem mnie zachwycają, mogę na nie patrzeć i patrzeć:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takie kwiatki można patrzeć i patrzeć. I jeszcze raz patrzeć :) Przecudne są. Pięknie wyglądają z tym papierem.

    OdpowiedzUsuń
  19. W Twoich pracach można się zakochać bez pamięci!:) Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne cudo Eluniu stworzyłaś, nie przestaję podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello dear, Eliza!
    These are beautiful purple flowers, I like it very much!
    Nice weekend!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zanudzić? Takim dziełem, no coś Ty... ja to każde zdjęcie powiększam i się przyglądam jak się takie cudeńka robi :) Przepiękne...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna kartka, kwiaty są przepiękne, ślicznie skomponowane, wszystko jest takie delikatne i eleganckie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi Ela,
    love the beautiful purple flowers in quilling, did you use a button or bead for the heart ? it looks gorgeous,
    hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna, szczerze podziwiam zdolności twórcze. Idealna kompozycja. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękna! Niby tylko paseczki papieru a z nich można stworzyć cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widze, że u Ciebie juz miłośnie. Super zwijańce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest cudowna, twoje kartki są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kompozycja! A te środki małych kwiatków przypominają mi jajecznicę :) Chyba czas na obiad :D
    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Happy New Year, Eliza ! Excellent work, as always! I love it !

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, wow, wow Eliza this is truly amazing. Just adore those flowers and the watch design paper.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyszły ci cieniowania w kwiatkach
    robią wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne te Twoje kwiaty Elu. Chciałabym kiedyś dojść do takiej perfekcji. Karteczka wygląda bardzo pięknie. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiekna!! Taka lekka i kolorowa!!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna a te kwiaty są bajeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu, Twoje prace są wyjątkowe i niepowtarzalne - zachwycam się nimi za każdym razem jak je oglądam i nie mogę się nadziwić nad starannością ich wykonania - uściski i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowita kartka, kwiaty właściwie na niej:) Pracochłonne na pewno, ale .. majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kartka, ale z powodzeniem można ją oprawić! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń