środa, 28 października 2015

Gwiazdka

Witajcie !
Jak zrobić  gwiazdkę 3D ? Popatrzcie
Potrzebujemy paski quillingowe w dowolnym kolorze
 o długości ok. 53 cm, grzebień 
oraz szablon koła
potrzebujemy:
-  2 paski o długości 53 cm  - zwijamy luźno jedno kółko
i drugie ściśle. 
- 15 pasków ok 26 cm - 5 zwijamy luźno , z 5 robimy łezkę,
i 5 ściśle, 
-5 pasków ok 13 cm zwijamy luźno i robimy łezkę
Zaczynamy tworzyć gwiazdkę na grzebieniu.
Pasek długości ok 53 cm przekładamy na grzebieniu,
za każdym razem przyklejając go u nasady (zdjęcia
od 1- 6) . Na końcu odwracamy grzebień i pozostałą
 część paska przyklejamy (zdjęcie 7- 8), zdejmujemy
 z grzebienia (zdjęcie 9-10 ) i wykonujemy tak samo
pozostałe 4 paski, następnie układamy  na podkładce
korkowej wszystkie elementy do sklejenia (zdjęcie 11),
i gotowa gwiazdka  (zdjęcie 12 )


ot i  tak się prezentuje, jest to moja inspiracja  dla Craft Style
 Można  ją teraz umieścić  na kartce z różnymi dodatkami
 


albo przewlec cienką nitkę i zawiesić na choince, w oknie
lub w każdym dowolnym miejscu dla dekoracji świątecznej
 Czy zmotywowałam was do zrobienia takich gwiazdek?
 
Kochani! Bardzo dziękuję Wam za liczne  cudowne komentarze
w poprzednim poście. Wiele osób pyta mnie jak sobie radzę
z krojeniem pigwy. Jest twarda i ciężko to zrobić. Ale ja
nie mam z tym problemu, bo posiadam świetną, niemiecką
 szatkownicę, firmy Bo"RNER, którą używam już od 20 lat.
Jest bardzo przydatna do krojenia wszystkich warzyw,  ma
wymienne ostrza, kroi nawet ziemniaka na frytki. Trzeba
bardzo uważać, bo ostrze ze stali chirurgicznej jest bardzo
ostre , nie tępi się, nawet po tylu latach. Kolor szatkownicy
pomarańczowy, więc nie widać odbarwień po warzywach tych
brudzących. Firma  istnieje do dzisiaj,  ma swoich przedstawicieli
w Polsce. Dalej produkują takie szatkownice, bo ja kupiłam
półtora roku temu nowszy model .Nie jest tania (powyżej 200zł)
ale warto mieć takie "cudo" w kuchni"
Mam ulotki, więc jeśli ktoś chce skorzystać niech zamawia.
Wystarczy zajrzeć na ich stronę.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że jesteście :))



36 komentarzy:

  1. Elu, gwiazdka jest rewelacyjna, spróbuję ją zrobić wg twoich wskazówek.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku ...to się robi na grzebieniu ???
    Gwiazdka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała gwiazdka! Podziwiam pomysł, precyzję, wykonanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. I did not know how you made the quilling items, you made a fabulous star,
    hugs,
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna gwiazdka:) NIe wiedziałam, że quilling jest tak skompilowany...

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, gwiazdeczka śliczna;) Pasuje i na karteczkę i jako zawieszka na choinkę;) Myślałam, że inaczej się ją robi, a tu tyle kombinacji? Za to efekt fantastyczny;) Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna gwiazdka, fajowy tutorial. Na pewno wypróbuję taką gwiazdkę. Dziękuję za przepis i inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, ale chyba mam " za grube palce" :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu super ta gwiazdka i super kursik zrobiłas. Kiedys próbowałam quillingu ale mnie nie zachwycił, pozostało mi za to troche pasków i sprzęt i nawet oststnio dokupiłam grzebień , bo nie miałam i może mi sie w końcu przeda, tylko czas mnie ogranicza, oj ile ja bym chciała zrobic ,a tu kicha . Zapisuje Twój kurski do zrobienia !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, choć nie taka prosta w wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazdka cudna, jak będę miała chwilę i znajdę gdzieś grzebień to postaram się sama taką zrobić :) a co do pigwy to właśnie wczoraj moja mama przyniosła kilka kilo tego owocu i teraz same coś będziemy z tego robić :) czyli już wiem gdzie zajrzeć po wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Elu, że podzieliłaś się pomysłem na gwiazdkę, ślicznie prezentuje się i na choince i na kartce. Kurs bardzo czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna śnieżynka! Super, że zamieściłaś kursik jak ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna gwiazdka super wygląda na kartce świątecznej i jako ozdoba choinkowa. Super że zamieściłaś kursik pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna Twoja gwiazdka. Nie wiem, gdzie ładniej wyglada - na kartce, czy na choince :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wcale nie jest taka łatwa.......

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się być to takie proste, ale jak zaczynam to wszystko wychodzi mi krzywo i nie tak. Twoja gwiazdka jest cudna i jak ładnie się prezentuje na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się tak na zdjęciach ogląda, fik mik i gwiazda gotowa :) Cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tutorial, idealnie opisany. Ja niestety nie mam takiego talentu :( Gwiazdka jest piękna Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To rzeczywiście proste! Dziękuję za kursik, na pewno skorzystam. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna gwiazdeczka, a Ty wszyściutko ślicznie opisałaś - tylko podjąć wysiłek i spróbować samemu! Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wpadłam tu, do Ciebie, po Twoim komentarzu na insta i... jestem zachwycona. Jednocześnie wywołałaś wspomnienia Twoją gwiazdą, kiedy jeszcze w szkole podstawowej, w jakiejś 4-5 klasie, na tzw. pracach ręcznych, robiłyśmy takie pod czujnym okiem fantastycznej wykładowczyni (kroiłyśmy w paseczki kolorowy brystol, a 'skręcałyśmy" na grzebieniach). Nie powiem, bym ówcześnie była zadowolona z efektu, tym bardziej, że rodzice też nie pozwolili mi powiesić ją na choince, ale dziś przypomniałaś mi, w czym rzecz (z tym, że dziś nie na moje ręce, by zająć się taką precyzją). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń