wtorek, 20 grudnia 2016

Gwiazdki

Może ktoś jeszcze chciałby
nimi przyozdobić swoje drzewko Bożonarodzeniowe,
zapraszam na mały kursik jak wykonać quillingowe gwiazdki
 potrzebujemy paski quillingowe w kilku kolorach, narzędzie zwijak,
szablon koła, klej
 skręcamy koła o śr. 15 mm
 po sklejeniu nasze kółko lekko ściskamy lekko robiąc z niego łezkę
a następnie owijamy kilkakrotnie białym paskiem
 całość sklejamy ze sobą tworząc środek naszej gwiazdki
 kolejno skręcamy  6 szt kółek o śr 15mmm i ściskamy z obu stron
oraz 12 kółek o śr 14mm tworzymy łezkę. Oczywiście  wszystko
obklejamy kilkakrotnie fioletowym paskiem

 sklejamy ze sobą  jak na poniższym zdjęciu
 na końcach i środku gwiazdki umieszczamy skręcone ściśle kółka.
Mocujemy sznureczek i można zawiesić na choince.
 Gwiazdki robimy z kolorowych papierów


 a tak prezentują się na choince

Jeśli się Wam podobają takie ozdoby, spróbujcie wykonać takie
sami. To fantastyczna zabawa z dziećmi , bo one uwielbiają
ubierać choinkę.
Dziękuję za każde słówko które u mnie zostawiacie:))
Miłego dnia


29 komentarzy:

  1. Jakie śliczne gwiazdeczki, mam nadzieję, że uda mi się kilka zrobić. Bardzo czytelny kurs. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne śnieżynko-kwiatki. Cudowne. Gdybym tylko miała troszkę więcej czasu to bym sobie kilka zrobiła. może kiedyś się uda

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne quillingowe śnieżynki! Pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Podziwiam taką dokładność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki za cenne wskazówki :) Musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elżuniu:)! fantastyczny kurs:)! a w gwiazdkach sie zakochałam:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne !!! Ale biorę tylko w pakiecie z cierpliwością ;-))) Jest taki zestaw ? :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu piękne te gwiazdeczki i super kursik. W tym roku jest raczej nie zdążę , ale zapisuję do zrobienia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kursik :) Gwiazdeczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na choince wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne gwiazdeczki, kiedy moje Wnuki podrosną, będziemy działać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te gwiazdeczki. Stanowią cudowna ozdobę. Quilling to jedna z niewielu technik, której nie umiem, nie próbowałam i chyba nie będę próbować. Trzeba mieć dużo cierpliwości do tego. A Tobie to tak ślicznie, równiutko wychodzi. Pozdrawiam z podziwem. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne. W tym roku już nie mam czasu na nic, ale może kiedy indziej spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne Kochana ! Jesteś mistrzynią ! Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo czytelna instrukcja. śliczna taka gwiazdka, ale obawiam się, że na moją choinkę nic już nie wejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne prace :)
    Zazdroszcze i wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne gwiazdki! W przyszłym roku namówię córkę, żeby nam takie zrobiła na choinkę :)
    Bardzo dziękuję Ci za świąteczne życzenia, my niestety chorowaliśmy przed świętami i do końca nie było wiadomo, czy nie spędzimy ich w łóżkach :)
    Mam nadzieję, że Twoje święta minęły pogodnie i szczęśliwie. Ściskam i serdecznie pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądają :) może w przyszłym roku uda mi się z dziewczynkami takie stworzyć ;-)))
    Poświąteczne uściski zasyłam i zapraszam do nas :) http://catarina-brujita.blogspot.com/2016/12/nadejszy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu, wspaniały i bardzo przydatny kursik;)A gwiazdeczki cudowne! Z przyjemnością pozwijam sobie kiedyś paseczki;)Przepraszam za brak komentarzy poniżej, ale brak czasu niestety... Pozdrawiam Cię Elu cieplutko;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne gwiazdki, na pewno czasochłonne ale efektywne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale one są cudowne i misterne. :)
    Życzę Ci w nadchodzącym Nowym Roku nieustającej weny i mnóstwa czasu na realizację wszystkich projektów. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu gwiazdki są cudowne, choinka cudowna życzę wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i radości :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały kursik Eluś, gwiazdki są prześliczne.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne, super kurs, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu dopiero teraz je odkryłam, są przecudne ... mieć takie na drzewku ....
    Zauważyłam, że bardzo ciekawie zawieszasz bombki, na nitkach :)
    Świetny pomysł ... tylko czy ja go zapamiętam do następnego roku?

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny kursik, bardzo jasno i przystepnie nam to pokazałaś Elu. Dodano do zakładek. bardzo dziekuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń