piątek, 25 sierpnia 2017

Aż trzy

Kartki na sierpniową zabawę  u Ani
 zaprojektowała  Ania Kurtasz
1. Boże Narodzenie - szopka/stajenka + kolor zielony. 
2.  Okolicznościowa - słońce + kolor żółty
3a. Wielkanoc - zajączek + 3 kwiatuszki
3b. Ślub - kwiaty + motyle
Oj nie szło mi jakoś z tymi kartkami. Zupełnie nie wiedziałam
jak się za nie zabrać. W końcu "spłodziłam"
Słońce + kolor żółty - u mnie za słoneczko jest słonecznik
Sporo wokół niego listków i oczywiście  akcent lata - motylki
 Zajączek i trzy kwiatki umieściłam na pergaminowej ramce.

 Jako ostatnią wykonałam kartkę na ślub - kwiaty i motyle

Banerek do zabawy
No i jeszcze kolaż
Serdecznie pozdrawiam wszystkich , dziękuję za odwiedziny:))
i każde słówko. Miło mi gościć Małgosię X, nową obserwatorkę,
 zapraszam Cię na dłużej.  Miłego wypoczynku Wam życzę!!!

18 komentarzy:

  1. Świetne quillingowe karteczki. Słonecznik jako słonko wyszedł rewelacyjnie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piękne karteczki ta z zajączkiem szczególnie przypadła mi do gustu pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu jak zwykle u Ciebie cudne karteczki . Słoneczko - słonecznik przepiękne , ale się nazwijałaś tych papierków, zajączek na pergaminowej koronce wygląda rewelacyjnie a ta ślubna taka subtelna i delikatna. Jak dla mnie brakło skali punktowej :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak ja uwielbiam ter Twoje quillingowe prace Eluniu, cudne kartki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne, ale pierwsza jest mega!!!! Cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kartki są zjawiskowe!
    Ten słonecznik zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki :) Każda mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wszystkie, a pierwsza- jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elizo na paseczkach w ogóle się nie znam więc jestem pod nie ustanym wrażeniem.
    W słoneczku -słoneczniku to się prawie zakochałam.
    Piękne kartki Elizo.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Ela,
    Your cards are wonderful.. with beautiful quilling
    hugs
    Ans x

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu super prace, każdy kto dostanie taką kartę na pewno będzie zachwycony ;) pozdrawiam. Ps: obrazek od ciebie cały czas jest na honorowym miejscu u mnie w pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace, wszystkie bez wyjątku.......no może "Mąż i żona" trochę "bardziej piękna", hehe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki ale słoneczki jest rewelacyjny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kartki
    weronika

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne,pomysłowe prace...

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzy ślicznotki :) słoneczna skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń