czwartek, 5 października 2017

40 urodziny z garścią ciepłych życzeń

Witajcie KOCHANI!!!
Strasznie się stęskniłam za światem robótek... i za Wami
Zaglądam na Wasze blogi, podziwiam zamieszczane tam
 prace. Pisanie komentarzy lewą ręką jest koszmarnie
 trudne. Wybaczcie mi zatem, brak moich wpisów.
Niestety moja prawa ręka jest jeszcze niesprawna,
dalej noszę ortezę a lewą wciąż się uczę pisać. 
Dziękuję, że mimo mojej nieobecności wciąż zaglądacie
 do mnie. Chciałabym Wam pokazać moją ostatnią pracę, 
którą wykonałam jeszcze przed złamaniem ręki, a której
 nie zdążyłam zamieścić na blogu. To kolejna talia kart
z ciepłymi życzeniami urodzinowymi umieszczona w pudełku
  ozdobionym elementami quilligowych  kwiatów.
Oto ona



 Na wewnętrznych stronach w pudełku wyjątkowe życzenia







Mam nadzieję, że jubilatce spodoba się taka forma życzeń.
Gorąco wszystkich pozdrawiam. Dziękuję za obecność
na moim blogu, pozdrawiam i życzę  pięknej i słonecznej jesieni...

18 komentarzy:

  1. Jaka piękna forma na złożenie życzeń i jak pięknie to wszystko jest tymi Twoimi kwiatuszkami ozdobione, Ty to Eluniu potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo oryginalna forma życzeń Eluś, komplecik jest prześliczny.
    Mam nadzieję, że Twoja ręka szybko odzyska sprawność i wrócisz do nas. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane i bardzo pomysłowe życzenia. Uściski i szybkiego powrotu do sprawności życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa kartka ! Na pewno spodoba się solenizantce TAKA cudna kartka :)
    Sama bym chciała taką dostać !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi się spodobać!!!
    Dla mnie rewelacyjna forma! Można sobie czytać codziennie jedną kartę, ja bym była zachwycona :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny upominek, a Tobie życzę zdrowia i sprawności i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna forma życzeń! podziwiam! no i życzę powrotu do sprawności! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę powrotu do zdrowia,śliczne kręciołki

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu przecudny ten zestaw kart w pudełeczku . Aż zazdroszczę solenizantce:-)
    Wracaj już do zdrówka bo brakuje tu Ciebie i Twoich pięknych prac.
    Buziaczki i uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to pomysłowe i ładne! Jak najszybszego wyzdrowienia ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia życzę i powrotu do pełnej sprawności. Praca jest cudowna. Przyglądam się jej kolejny raz i nadal nie do końca wiem jak to jest zrobione, ale może właśnie na tym polega jej urok. Piękne karty, przepięknie podane. Oby tylko wywróżyły świetlaną przyszłość, albo przynajmniej przyniosły wygraną :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło i bardzo oryginalnie, ogromnie mi się spodobała taka nietypowa forma, naprawdę robi wrażenie :)
    pozdrawiam niedzielnie i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba taka forma życzeń, piękna praca. Życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Elu. To mi się bardzo podoba. Temat do rozmów podczas spotkania. Muszę zapammiętać.Wracaj kochana do zdrówka bo brakuje tu nam Ciebie i Twoich cudnych prac. Buziaczki Elu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł pozdrawiam i życzę dużo zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności! Wracaj prędko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń