poniedziałek, 2 lipca 2018

Zaległości

Melduję się po dłuższej nieobecności.  Mogłabym śmiało przytoczyć słowa 
Chranny  " u mnie ostatnio robótkowo nic się nie dzieje. Ale żebyście
 nie zapomniały całkiem o mnie, wrzucam..."
Dużo się u mnie dzieje rehabilitacja, remonty, rodzina, nie planowane wyjazdy...
Powstało mnóstwo zaległości. A tu jak na złość komputer odmówił posłuszeństwa.
Jednak coś tam drobnego udało mi się  wykonać i ... wrzucam
Zaległa praca do zabawy czerwcowej u Ani
BINGO
 Wybrałam: format DL - papier w kwiaty - haft




 Do zabawy wakacyjnej Ani też mam już gotową kartkę,  potrzebowałam ją na imieniny,
a haftowanie polubiłam, więc czasem coś krzyżykuję. Mam nadzieję, że Ania
mi ją uzna, bowiem to jej kartkę zliftowałam





Moi Kochani, bardzo Wam dziękuję za odwiedziny, licznik wskazuje bowiem,
 że wciąż do mnie zaglądacie mimo mojej nieobecności.
Znowu mogę użyć słów Chranny i powiedzieć że -
" nie wiem, kiedy wrócę do działania... na razie pochłaniają mnie inne, ważne sprawy...
Ale wrócę na pewno:)" i wszystkich systematycznie odwiedzę.
W następnym poście będzie relacja z wystawy rękodzielniczej z nici Ariadny.
Serdecznie Was pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo:))

13 komentarzy:

  1. Piękne, wysmakowane kartki, obie. Podziwiam nieustannie i do zobaczenia :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ciągle mam sprawy pilne i bardzo odległe od robótek, niestety.
    Zaległości bardzo piękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam Cię Elu za słowo :))) Mam nadzieję, że w końcu pozałatwiasz wszystkie ważne sprawy i znajdziesz czas na odpoczynek. Obie karteczki są śliczne, z haftowaniem radzisz sobie wyśmienicie.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super karteczki Eluniu. I już czekam na relację z tej wystawy Ariadny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś śliczne kartki, ozdabiają je świetne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to mnie zaskoczyłaś i to podwójnie . Tymi pięknymi kartkami z haftowanymi monogramami i tym że w dniu ogłoszenia nowych tematów masz już zrobioną czerwcowa kartkę :-) Obie są Elu cudowne , a lift mojej kartki ładniejszy od oryginału . Ciesze się bardzo , że właśnie moja kartkę wybrałaś do liftu.
    Jeżeli chodzi o haftowanie to doszłaś już do perfekcji. Oba hafty są świetne.
    Mam nadzieję, że Twoje kłopoty się w końcu skończą i wrócisz do nas na dobre, czego życzę z całego serca.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.
    P.S. Do kiedy jest wystawa Nitek Ariadny ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki nam wyczarowałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu cudowne hafty -piękne monogramy i kompozycje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piekne karteczki !
    Te haftowane inicjały są wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że mimo wszystko udało się nadrobić zaległości :) prześliczne hafciki i karteczki z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki- podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń