poniedziałek, 15 października 2018

Z haftem MATEMATYCZNYM

Po dziurkowaniu pergaminowym tym razem dziurkowanie do haftu matematycznego.
Udziergałam taką oto karteczkę
Oczywiście jest to praca na zabawę u Ani na paździenik
środek kartki został ozdobiony quillingowym kwiatem


Za ciosem powstała druga kartka i jak na pierwszy raz takiego haftowania mogę powiedzieć, że nawet mi się to spodobało



Na obydwu kartkach napis okolicznościowy zostanie umieszczony w  odpowiedniej chwili.
Na koniec mały kolaż.
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko, letnio-jesienną aurą i pięknymi barwami lasu

 Życzę cudownego tygodnia!!!

22 komentarze:

  1. Pełnia doskonałości w hafcie, fotografii i całej reszcie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki, zwłaszcza ta pierwsza podobno mi sie wyjątkowo, a te niteczki z paseczkami bardzo do siebie pasują. Piękna, a jesień .... kocham taką. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu w życiu bym nie pomyślała, że haft matematyczny będzie tak rewelacyjnie wyglądał w połączeniu z quillingiem . Normalnie jestem zauroczona Twoimi kartkami . I jak zawsze precyzja jubilerska. Dziureczki jak spod maszyny, no ale po pergamano inaczej być nie mogło. Niezmiernie mnie ucieszyły Twoje kartki, bo to znaczy że wracasz do robótek !
    Buziaczki i dziękuje za te cudne kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pięknie dopracowane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś, bardzo podoba mi się połączenie haftu matematycznego z quillingiem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał efekt końcowy rewelacyjny.
    Piękne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie sobie poradziłaś z haftem matematycznym! Ramki wyszły super, a quillingowe kwiaty świetnie je dopełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu cudnie, cudnie. Matematyka górą. Kartka rewelacyjnie wyszła w połączeniu z quillingiem. Nie zdziw się proszę, gdy zobaczysz moją kartkę. Cóż, pomysły miewamy podobne. Buziaczki Elu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglada. Oj miałam w planach i ja kartke na zabawę u Ani a tu połowa października a u mnie nic z haftem nie widać. No nic. Może jeszcze się uda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię efekt łączenia technik. Karteczki są śliczne i efektowne!
    Serdeczności Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To doskonałe połączenie, widać Twoją świetną technikę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne! Dwie techniki cudnie się uxupełniają i dają genialny efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elizko, cudowne połączenie haftu matematycznego z quillingiem
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite połączenie technik, kartki są obłędne i te jesienne zdjęcia ..... Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne te karteczki udziergałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie bardzo wiem na czym polega haft matematyczny, ale te kartki które tu pokazałaś bardzo mi się podobają. Piękne są po prostu. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki - rewelacyjne połączenie technik, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. wcale nie widać, że to debiut- kartki i haft wyszedł przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne połączenie technik. Cudne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu, przy twoich wypasionych kartkach to niemalże....CaS -ik! ;)

    OdpowiedzUsuń