czwartek, 15 sierpnia 2019

Quillingowe literki - A

Lato, lato lato... wakacje...
Całkowicie mnie odciągnęły od komputera. Nie znaczy to, że rozleniwiły.
Moje ręce w ciągłym ruchu i coś tam tworzą...
Podczas wakacyjnych porządków wpadło mi pudełko z kolorowymi  paseczkami quillingowymi
i narzędziami do tworzenia .
Jako, że dawno ich nie używałam.. odkurzyłam je i tak mnie wciągnęły, że zakręciłam się totalnie i bardzo mi się to znowu spodobało. Postanowiłam zrobić literkę trochę inaczej, bardziej płasko. Dużo ciętych, poskręcanych, krótkich pasków jeden obok drugiego.. Może ktoś również spróbuje takiego tworzenia.

Literka A







Bardzo mi się spodobało trochę inne układanie paseczków na kartce, więc postanowiłam tworzyć kolejne literki, które z pewnością po kolei będę się pojawiać .
AGA , która pięknie tworzy swoje prace quillingowe, na swoim blogu ogłosiła konkurs,
zatem idę pokazać moją pracę.
Podczas mojej wakacyjnej nieobecności mój licznik odwiedzin poszybował w górę.
 To znak, że do mnie zaglądacie i piszecie cudowne komentarze.

Bardzo, bardzo Wam za to dziękuję:)))

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie



27 komentarzy:

  1. Szczęka mi opadła do podłogi... To jest rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycałam się twoimi literkami na instagramie i tutaj też wyglądają tak samo bajkowo. Cudownie je robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I baaardzo się cieszę, że chcesz bawić się u mnie na blogu. Dziękuję Ci bardzo.

      Usuń
  3. Ślicznie to wygląda Elżuniu, podziwiam Twoje umiejętności i dokładność z jaką układasz wszystkie elementy. Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty pięknie robisz, juz wyobrazam sobie inne litery

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. The most beautiful letter A ever :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo stworzyłaś. Świetna kompozycja.
    Praca piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo stworzyłaś. Świetna kompozycja.
    Praca piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie posprzątałaś te paseczki. Literka jest cudna, aż trudno uwierzyć, że ręce ludzkie są w stanie stworzyć coś tak pięknego, ale ręce naszej Eli … potrafią wszystko :-) Piękna, piękna i jeszcze raz piękna jest Twoja literka A. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo, naprawdę robi ogromne wrażenie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale dopracowana, piękna literka!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. PPP Elu, czyli pięknie, perfekcyjnie i pomysłowo i jeszcze czwarte P dodam bo tak bardzo pozytywnie kolorowo. Jesteś mistrzynią tych paseczków! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Elu. Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam, a co Piękno, perfekcję, cierpliwość i pomysłowość. Jesteś wielka w tym zwijaniu. Przyznam, że znów nabrałam ochoty na te zawijaski. Może w Toruniu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, cudowne zawijaski.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powstanie wyjątkowe dzieło, pięknie się zapowiada :) Podziwiam twoje papierowe cudeńka - pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu Elu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam,tyle pracy...super.

    OdpowiedzUsuń
  17. ELu normalnie oniemiałam ....Jest cudownie . Nie wiem kiedy Ty znajdujesz na to czas, to skręcanie paseczków jest bardzo czasochłonne. Do tego idealna kompozycja, wszystko tam do siebie pasuje. No cudo, ze aż mi słów brak. Pozostaje życzyć wygranej w konkursie Agnieszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu czapki z głów,gdy Ty pokazujesz swoje paseczki.Literki są cudne,takie dopracowane,dopieszczone i perfekcyjnie.Wspaniała kompozycja,nic tylko brać przykład i działać mi pozostaje.
    Na takie piękności to ja mogę godzinami patrzeć .
    Ściskam Cię mocno i buziaczki posyłam miszczuniu nasz quillingowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem za tym żeby ogłosić sie królową papierowych zawijasków !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tu zaglądać, zawsze zapierające dech w piersiach prace.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mistrzostwo!
    A ty jesteś wielokrotną mistrzynią! 😁

    Gratuluję wygranej 🙌

    OdpowiedzUsuń
  22. WhatsApp is simply a void loading the bridge in between me and my husband. From text to funny emojis then video phone call to email. Every little thing is only with WhatsApp. This is my friend to satisfy my everyday requirements. Get Download WhatsApp 2020 for your device

    OdpowiedzUsuń