poniedziałek, 7 października 2019

Quillingowe literki - M

Witajcie kochani.
Po przyjeździe z nadmorskich wojaży z  komputerem  nie było mi jakoś po drodze.
 Zgranie zdjęć, zrobienie nowych wszystkim robórkom, które powstały przekładałam z dnia na dzień.
Mam dużo do pokazania więc mój post będzie trochę długi.
Na początek  nowa quillingowa literka
" M "
 Trochę detali






Kochani, wróciłam  z wypoczynku z nowymi siłami . Jak było? pieknie, niesamowicie!!!
Choć pogoda na wyjazd zapowiadała się kiepska i w czasie podróży  kłębiły się czarne chmury
 na niebie...zobaczcie sami,
 to... mimo wszystko
  zaopatrzeni w ciepłą odzież , parasole jednak postanowiliśmy wyjechać.
Morze to miejsce dla mnie  cudowne.
 Pora roku  sprzyjająca na wyciszenie...spokój, puste plaże i powietrze. 
Morze przywitało nas wielkim szumem fal , był  to ostatni dzień 7 dniowego sztormu
 Już  następnego dnia pojawiło sie słońce, mimo lekkiego wiatru i chłodku można było pospacerować 
i wdychać świeże i nasączone jodem powietrze.
 Zachody słońca są tutaj urzekające, więc siedzieliśmy na plaży dopóki słóńce nie zniknie w morzu.
 Były długie spacery, długie wędrówki rowerowe ścieżkami wzdłuż wybraża, było plażowanie, 
pożegnanie żurawi, które w tej okolicy zbierały sie w ptasie sejmiki przed odlotem do ciepłych krajów,
było oglądanie przez lornetkę małych jachtów i statków  pływających gdzieś w oddali.
 Znalazłam również czas na robótki. Siedząc na leżaku, w ciepłym słońcu na plaży, osłonięta parawanem supłałam kolejne  bransoletki i kolczyki frywolitkowe.


. Morze, plaża, kamienie, muszelki, bursztyn, patyki , kawałki sieci rybackiej wyrzucone na brzeg, i pierwsze kolorowe liście spadające z drzew posłużyły jako tło dla mojej biżuteriii.
To tutaj  przywitaliśmy pirwszy dzień atronomicznej jesieni
 Pogoda przez te 10 dni była  sprzyjająca. Ciężko było wracać. Uwieńczeniem wypoczynku, w powrotnej drodze  było grzybobranie. Nazbieraliśmy trochę grzybków. 
Będzie dobry barszcz wigilijny.
I to by było na tyle . Dziękuję że dotrwaliście do końca relacji. Wracam do Was z wielką przyjemnością.  Nadrabię wkrótce zaległości i postaram się  Was poodwiedzać.
 Dziękuję za obecność Waszą na moim blogu. Cieszę się, że do mnie zaglądacie. 
Pozdrawiam  i zapraszam:)))

18 komentarzy:

  1. Literka jest tak piękna, że nie wiem, co napisać! A że jestem grzybiara- to oglądałam po kilka razy grzybki!:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. I u nas sporo grzybów, zrobiłam już zapasy na zimę a spacer po lesie to czysta przyjemność. Miałaś Elżuniu wspaniały wypoczynek, nad morzem jest pięknie o każdej porze roku. Literka cudna, podziwiam twoje umiejętności. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. tego morza to Ci trochę Elu zazdroszczę. Lubie nasz Bałtyk o każdej porze roku poza wakacjami :-). Jak widać na fotkach był pełen relaks.
    Kolejna quillingowa literka zachwyca tak jak i poprzednie . Podziwiam bardzo bo to bardzo pracochłonne zajęcie to zwijanie paseczków.
    A frywolisz już pięknie, opanowałaś technikę do perfekcji Gratuluję !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie opracowałaś literkę. Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności i perfekcji. Cudowne zdjęcia z wypoczynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite są te quillingowe litery, M jest wyjątkowo piękna, podoba mi się cała kompozycja :) Frywolitkowe bransoletki są cudne i powtórzę się, ale naprawdę nosiłabym je wszystkie naraz :) Zazdroszczę takiego fajnego wypadu nad morze i mam nadzieję, że udało się "naładować baterie".
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Literka jest obłędnie piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i owocnie spędziłaś czas. Literka piękna, zdjęcia cudne a grzybki aż się śmieją, takie dorodne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne zdjęcia z okoliczności przyrody! A co do twoich literek niezmiennie się zachwycam - i nagle wyobraziłam sobie takie inicjały na ścianie sypialni nad łóżkiem... Super by wyglądały.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta literka to po prostu cudo!☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Literka jest ZACHWYCAJĄCA !!!
    Gratuluję udanego pobytu nad morzem ,nad którym bym mogła przebywać całe życie,ponieważ KOCHAM 🌊🌊🌊
    Pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zachwyciłam się widokiem morza, które uwielbiam, a niestety niezbyt często bywam nad polskim Bałtykiem.Szkoda. Może, gdy będę na emeryturze spędzać będę tam więcej czasu. Twoja literka jest perfekcyjna, jak pozostałe do tej pory, które nam już pokazałaś. Wiem ile to pracy więc podziwiam tym bardziej. Pozdrawiam Elu i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Literka przepiękna, zdjęcia śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne"M", a cała reszta równie czaruje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jak pięknie ta literka się prezentuje ... Cudo 🧡 wspaniałe nadmorskie fotografie....uroczy klimat🧡pozdrowienia 🧡

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu jestem wielkim fanem twoich quillingowych literek, są prześliczne i to "M" jest równie piękne, albo nawet jeszcze piękniejsze. Cieszę się, że wyjazd się udał, a widoki pokazałaś śliczne. Natomiast frywolitka w Twoim wydaniu to już klasa mistrzowska :-)
    Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna literka, podziwiam tak różnorodnie skręcone paseczki, zdjęcia z nad morza wspaniałe, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ było ci pięknie! :)
    Dobry wypoczynek to podstawa, pełna nowych sił na pewno znowu zaskoczysz nas czymś niesamowitym!
    Literka oczywiście genialna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chcę nad Bałtyk. Patrzę na to M i sie zachwycam, jakos nigdy mi ta technika nie była po drodze ale w Twoim wykonaniu wygląda przepięknie. Jak to dobrze że nie robimy tego samego.☺️

    OdpowiedzUsuń