piątek, 9 października 2020

Sowy mądre głowy

 Jak mąż i żona.

Na blogu Świry Rękodzieła w miesiącu wrześniu pojawił  się kolejny

 wzór do haftowania  Sal z Marią Brovko - Pani sowa i Pan sowa

Obydwie sówki bardzo mi się spodobały, obydwie wyhaftowałam i oprawiłam w małe ramki


Sówki polecą w prezencie na okrągłą rocznicę ślubu do osób, które mają w nazwisku sowę.



Bardzo dziękuję za prześliczny wzór.

Na dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam serdecznie, dziękuje  za odwiedziny i zapraszam ponownie.

13 komentarzy:

  1. Elu są obłędne a razem oprawione wyglądają cudownie. Ja ledwo naszykowałam kanwę i muliny do pierwszej sówki a Ty już gotowa. Gratuluję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent będzie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i nie tuzinkowy prezent.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są przeurocze, świetna kolorystyka i wspaniałe wykonanie.
    Serdeczności Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna robota i jak zwykle ekspresowa. Elu jesteś wielka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, super i jeszcze raz super. Pomysł przedni i perfekcyjne wykonanie, więc efekt WOW. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie<3
    Musze pokazać przyjaciółce, która uwielbia sowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne haftowane sówki i świetnie dobrana oprawa, super prezent na rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie urocze sówki, ja też lubię te ptaszyny, a Twoje bardzo mi się podobają. Ślę moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie zostały oprawione! Bardzo mi się podobają w takiej wersji! dziękuję za udział w salu z Marią Bravko :)

    OdpowiedzUsuń