czwartek, 22 kwietnia 2021

Koronkowa pandemia #4

 Strasznie zaraźliwą jest i... nie odpuszcza.  Mowa oczywiście o koronkowej pandemii u Ani  

To już #4 część zabawy, w której inspiruje nas w tym miesiącu Ola   cudnymi szydełkowymi gwiazdkami oraz  Justynka   prześlicznie wykonanymi bombkami, wg specjalnie przygotowanego i udostępnionego wzoru przez Laurę Bziukiewicz.  Zainteresowanych zapraszam do sklepiku Laury LINK na platformie ETSY, gdzie można znaleźć więcej jej pięknych wzorów. 

Frywolitkowy wzór Laury bardzo mi się spodobał i zdecydowałam trochę się z nim pomęczyć. Do pracy wzięłam zatem czółenka i białe nici Babylo 20. Okazało się, że są one chyba trochę za grube do tego wzoru i moje ubranko jest jakby nieco za duże na 6 cm bombkę. Mogłam jedynie połączyć dwa elementy ze sobą za pomocą nitki, która ułożyła się w linii prostej. Na bazie tego samego wzoru  wykonałam  dwa elementy , bez  dolnej części tego wzoru, które połączyłam klasycznie nitką, w ten oto sposób powstało kolejne trochę inne ubranko na bombkę.

Kolejna kombinacja tego wzoru i kolejne inne ubranko na bombkę
Spróbowałam jeszcze ubrać mniejszą bombkę (5cm) z niektórymi elementami wzoru Laury.
 Czółenko jakoś samo garnęło się do supłania i jeszcze takie oto skromne ubranko wydziergałam
Trzy bombki wielkości 6 cm.
Jedna mniejsza" bombeczka" w dolnym prawym rogu

 Kolaż wszystkich bombek
Moich ubranych bombek znowu przybyło, co mnie bardzo cieszy. Jednak zmuszona jestem nieco odpocząć od czółenek, bo niestety nici się kończą i muszę złożyć zamówienie. Wam Kochani dziękuję za odwiedziny i każde słówko tu zostawione:)) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam ponownie

20 komentarzy:

  1. Cudowna będzie Twoja choinka.Bombki bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ci zazdroszczę tej frywolitki, zawsze podziwiam , i to jest PRAWDZIWE RĘKODZIEŁO !

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu normalnie mnie zatkało takie cuda tu pokazujesz. Świetne te Twoje bombeczki. Aż mi się wierzyć nie chce że tak pięknie tą frywolitkę opanowałaś. Bombeczki na choince będą wyglądać rewelacyjnie !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kombinacje są śliczne, cudne te bombki Elżuniu.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze kochana czarujesz pięknem. jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie ubrałaś swoje bombeczki:))
    Gratuluję pomysłów na wykorzystanie wzoru Laury; niby jeden wzór, a ile możliwości.
    Mnie jednak najbardziej podoba się klasyczna propozycja:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, jakie piękne! I jeszcze czerwone, no mistrzostwo świata!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię szybko opanowałaś czółenka i efekt jest. Piękne
    bombki, jednak na czerwonym biała frywolitka ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle - nie mogę się napatrzeć!!! Cudowne bombki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu podziwiam,że w tak krótkim czasie opanowałaś arkana frywolitki do perfekcji. Bombeczki prześlicznie ubrałaś. Czerwień z bielą....patriotycznie, ale w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki w frywolitkowych koszulkach są bardzo efektowne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne sukienki i cudnie się prezentują. Bardzo się cieszę, że spróbowałaś nowego wzoru i to jeszcze w kilku wariantach :-) Elu, idziesz jak burza z tymi bombkami, są śliczne :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje bombeczki wyglądają naprawdę przecudnie w tych ubrankach i zimą będą wspaniale zachwycać na choince:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wdzianko dostały bombeczki:) Cudownie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne:) bardzo, bardzo gustowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bombki, robisz je w ekspresowym tempie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombeczki ! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń