poniedziałek, 17 maja 2021

Niezapominajki

Maria Konopnicka  tak pisała  o tych kwiatkach:
"Niezapominajki to są kwiatki z bajki!

Rosną nad potoczkiem, patrzą rybim oczkiem ...."

 Cudowne, drobne niebieskie kwiatuszki, które kwitną prawie przez cały miesiąc maj. Ich widok w moim ogródku zainspirował mnie do działania. Nawet nici cieniowane w tym kolorze znalazłam na dnie szuflady. Chwyciłam za czółenka i mam kolejną już frywolitkową bransoletkę i kolczyki.

 Wzór bransoletki pochodzi od Elżbiety Kamińskiej.

 Maj to zdecydowanie magiczny miesiąc! Maj to mój ulubiony miesiąc i wcale nie dlatego, że w maju wypadają maje urodziny. Uwielbiam go za piękne, ciepłe dni, kwitnące drzewa,, soczystą zieleń trawy, całą paletę barw, cudownych kwiatów i ich zapachów

 
 W tym roku mój majowy ogródek nawet dość obficie zakwitł mimo braku ciepła na początku miesiąca.



Kwiaty cieszą oko, napełniają zapachem nozdrza, zieleń koi wszystkie złe emocje

 a majowe zachody słońca są dowodem na to, że cokolwiek się zdarzy, każdy dzień może się zakończyć pięknie.




Zachody słońca dla mnie są zwiastunem nowego dnia, początku, szansy i nadziei, obietnicą tego, co nastąpi, a jednocześnie momentem, w którym mogę odrzucić wszelkie zmartwienia minionego dnia. Może nowy dzień mnie zaskoczy i odmieni każdą sytuację. Kto wie.

Życzę Wam pięknych majowych dni; dużo radości, nadziei i zdrówka. Dziękuję za każde odwiedziny i miłe słowa tu zostawione:)))

12 komentarzy:

  1. No i było i się zmyło. A tyle się napisałam !! Elu Twój frywolny komplecik mnie oczarował śliczny jest, podziwiam że tak szybko opanowałaś tą trudna w sumie technikę.
    Co do majowych kwiatów to pięknie kolorowo masz w ogrodzie. A ja uwielbiam majowe konwalie i niezapominajki.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, niezapominajkowy komplecik! Równie pięknie w Twoim ogrodzie Elżuniu, wspaniałe zdjęcia. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet frywolitkowy piękny jak niezapominajki.Kolorowo w ogródku.Maj jest piękny ale deszczu w tym roku i powodzi już za dużo.Pozdrawiam deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny zestaw biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elżuniu piękny wpis, komplet biżuterii piękny i podziwiam zawsze frywolitkę, w ogrodzie masz pięknie i kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezapominajkowy komplecik przecudny:))
    Piękne zdjęcia i bardzo pozytywny wpis - dzięki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Elu, życzę Ci spełnienia Twoich pragnień, dobrego zdrowia, wszelkich łask potrzebnych na każdy dzień życia- piękny miesiąc wybrałaś na Urodziny. A prezent wykonałaś sobie niezwykle cudny.Bardzo, bardzo Cię pozdrawiam i pamiętam o Tobie na swój sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny biżuteryjny komplecik! Takie piękne odcienie, cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie urokliwy przygotowałaś sobie frywolitkowy komplecik.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastic forget-me-nots set and wonderful photographs
    greetings
    long wigs

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna misterna robota :) kolory zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń