poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Kartki na miesiąc sierpień

   Chyba wyszłam z wprawy, znowu bardzo ciężko mi zabrać się za kartkowanie i jakoś to nie wychodzi...Za dużo pomysłów w głowie. Zrobiłam kartkę o tematyce bożonarodzeniowej, bo myślę, że powoli trzeba  je przygotować do wysłania, czas szybko mija i będzie może ich w ostateczności brakować.

Zatem przygotowałam kartki według mapki na miesiąc sierpień - na zabawę do Ani  o tematyce świątecznej,  w technice pergaminowej. - pierwsza kartka, na której znajduje się kolor zielony, perełki to punkciki na czerwonych owocach wiciokrzewu (jakoś nie chciały się pokazać bardziej wyraźniej podczas fotografowania. Brakuje tylko napisu, który przykleiłam, ale gdzieś mi literki odpadły. Mam nadzieję, że Ania przyjmie kartkę w takiej postaci.

 
 Druga kartka - również świąteczne bombki
banerek do Zabawy

kolaż do galerii
Kochani dobrnęłam do końca i przyznam szczerze, że dawno tak się nie namęczyłam w pisaniu posta. Jakieś problemy z łączeniem, internet ciągle się zawieszał. Być może pogoda jest temu winna. Zimno na dworze, pada od rana w sposób ciągły. Brrr... 
To jeszcze lato, a koniec sierpnia tak kiepsko "wypadł" z pogodą.
Pozostaje mieć nadzieję, że to tylko chwilowe zimno i słoneczko jeszcze wróci i nas trochę ogrzeje. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie  i życzę pięknego tygodnia.

11 komentarzy:

  1. Elu Twoje pergaminowe kartki jak zawsze cudne!! Świetnie Ci wyszły i cieszę się bardzo że udało Ci się zmobilizować do pracy. Te pergaminki są niepowtarzalne, nikt Ci nie dorówna!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda, cuda o jeszcze raz cuda, ale przyzwyczaiłaś nas już Elu, że Twoje kartki zachwycają. Nieustannie podziwiam technikę pergamano i Twoje prace. Dla mnie Mistrzostwo Świata :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie wyszłaś z wprawy Elżuniu, obie kartki są prześliczne. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie karteczki, a mereżka na kartce z ostrokrzewem to CUDO🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam tak paskudnego sierpnia. Za to Twoje kartki jak zawsze urzekają delikatnością i urokiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki prima sort.Przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach , jak dawno nic nie robiłam w pergamano, nawet narzędzia i siatki , gdzieś na dnie szuflady śliczne jak zwykle kartki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki. Napatrzeć się nie można szczególnie na tą pierwszą.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne Elu, jak zawsze nacieszyłam oczy u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu śliczne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń