poniedziałek, 8 listopada 2021

Pażdziernik i koronkowa pandemia #10

Witajcie Kochani

 Chciałabym dzisiaj pokazać kolejną frywolitkową bombkę, która została ubrana specjalnie na październikową zabawę  - koronkową pandemię - u Ani



zdjęcie bombki z każdej strony
zrobiłam również jedną gwiazdkę na choinkę
Kolaż do galerii

Skromna bombka i skromna gwiazdka.... mam nadzieję, że w następnym miesiącu znajdę więcej czasu na czółenkowe "wariacje". Dziękuje Wam za odwiedziny i miłe słowa tu zostawione:)))

14 komentarzy:

  1. Piękne frywolitki. Zawsze też chciałam spróbować tej metody, no i niestety, podziwiam tylko u innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. To są cudenka, podziwiam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie skromne??? Piękne są zarówno bombka jak i śnieżynka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie małe piękne cudeńka, nigdy nie próbowałam tej frywolitki, a tak mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne frywolitkowe bombki oraz urocza śnieżynka.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zrobiło się świątecznie:) Śliczne prace Elżuniu, podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna frywolitka wspaniale ozdoby sie prezentują :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bombka i śnieżynka.Choinka będzie ślicznie się prezentowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe dzieła sztuki, podziwiam za talent :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ela co ja mogę, tylko podziwiać Twoje piękne dzieła i zazdrościć że opanowałaś tą trudną sztukę frywolitki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Prawdziwe cudeńka :) Wygląda to pięknie i bardzo inspirująco! Wielki talent :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe:) bardzo eleganckie, i mistrzowsko wykonane:)

    OdpowiedzUsuń