piątek, 7 stycznia 2022

Zabawa dalej trwa....

Nowy rok, nowe wyzwania i postanowienia czas zacząć.
Ania ogłosiła dalszy ciąg zabawy kartkowej na 2022 rok, więc chciałabym dalej bawić się z nią .
W styczniu będzie to kartka wielkanocna i walentynkowa. Wiadomo, że jak Wielkanoc to wiosna i kolor zielony jako dominujący.  U mnie znów kartki w technice pergaminowej. Na pierwszej pobudziły się motyle małe i duże i przycupnęły na kwiatuszkach. Kartka wg mapki EWY



Druga kartka  z serduszkami  wg mapki DOROTY



Na koniec banerek do zabawy


Kochani, życzę Wam, by ten rok przyniósł każdemu dużo zdrowia, radości i twórczych pomysłów.
Dziękuję, że byliście ze mną przez cały 2021 rok. Mam nadzieję, że będę tu publikować swoje prace częściej.  Serdecznie Was pozdrawiam :))

21 komentarzy:

  1. Piękne kartki zrobiłaś, choć bardziej przypadła mi do gustu ta z motylkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elizko, z Ciebie jest prawdziwa mistrzyni pergaminowych cudeniek.
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace pergaminowe pozdrawiam cię noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i zachwycam się. Przepiękne!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, obie zachwycają! Motylkowa to delikatne tchnienie wiosny:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje pergamonki są bajeczne.Cudenka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne misterne wzory! Ten pierwszy dosłownie zwala z nóg :):):) niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu Twoje pergaminki są niesamowite. To bardzo pracochłonna technika ale nie masz w całym blogowym świecie sobie równych. Dziekuję Ci bardzo że i mojej comiesięcznej galerii się znajdują. Chyba będę ja pokazywać osobno bo są niesamowite.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w kolejne edycji zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka, wciąż się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki są prześliczne i misternie wykonane - podziwiam.
    Dużo szczęścia w Nowym Roku Elżuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są prześliczne! Uwielbiam twoje pergaminki.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluniu, czy policzyłaś kiedyś wszystkie te śliczne prace? Zachwycam się nimi za każdym razem i podziwiam Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne, bardzo estetyczne wykonanie, staranne. Bardzo milo sie oglada. Cudne wzory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najwspanialszego w Nowym 2022.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle Elu zachwycasz. Cierpliwością, pracowitością i dokładnością w wykonaniu tych cudowności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie wspaniałe, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki, oboma się zachwycam. No brak mi słów, co nie zdarza się często, aby napisać jak bardzo mi się podobają. Są lekkie, delikatne, pełne szczegółów, a jednocześnie wszystko się wspólnie komponuje i do tego ta "koronkowa" dokładność. No mistrzostwo świata :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać ile pracy jest w to wkładane, wielki szacunek za to. Ja to nie jestem tak cierpliwa. Jeżeli chodzi o odprężenie, hobby po pracy to dobra książka jak it ends with us u mnie zawsze zdaje egzamin.

    OdpowiedzUsuń