niedziela, 19 marca 2017

Kreatywne bombardowanie

Witajcie!!!
Dzisiaj jestem tu na chwilkę, by  pokazać pracę do zabawy
 która mnie bardzo wciągnęła, bowiem  Danusia ma niesamowite pomysły,
 napisała tak:
"Bedziemy bombardować wszystkie butelki  jakie wpadną nam w łapki"
Ja zrobiłam  sobie  opakowania na akcesoria  potrzebne w moim twórczym
działaniu  - SÓWKI
 nr 1- użyłam butelki plastikowej po wodzie mineralnej i pepsi,
nr2- dwie butelki porozcinałam,
nr3- porysowałam i powycinałam niepotrzebne elementy,
nr4-pomalowałam na biało farbą akrylową
 brzegi wyciętych elementów pomalowałam na czarno, co wyszło?
taka oto sowa - sówki
pojemnik na pędzle 

 i kredki
Jak Wam się podoba?
Banerek do zabawy
 Dziękuję za  Wasze przemiłe słowa, które tu zostawiacie:))
Chciabym również podziękować  za  liczny udział w moim Candy
rocznicowym i informuję, że ogłoszenie wyników nastąpi  25 marca.
Pozdrawiam wszystkich i życzę pięknej wiosny przez cały tydzień.

19 komentarzy:

  1. sówki rządzą! bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super zbombardowałaś te butelczyny. Powstała rzecz bez której trudno się obejść w naszych rękodzielniczych pracowniach
    Fajnie że masz zaliczoną kolejna zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow !!!Kochana normalnie dałaś czadu! Widziałam ostatnio takie cycklingowe butelki, ale Ty normalnie dałaś czadu!!!!! Twoje sówki są mistrzowskie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombardowanie wyszło genialnie !!! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu uśmiecham się od samego rana widząc pierwszą zbombardowaną pracę ,super dałaś radę tym butelkom ,bo sówki wyszły pięknie i praktycznie .
    I o to chodziło,a jak miałaś przy tym zabawę to nic tylko się cieszyć .
    Pozdrawiam i ślicznie dziękuję za udział w zabawie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pomysł Eluniu :) I jeszcze sówki stworzyłaś, już bardziej uroczo to nie mogło wyglądać :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj podoba mi się! Znakomity pomysł i co najważniejsze pojemniczki ślicznie wyglądają.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, pomysł miałaś wspaniały;) I kto by pomyślał, że z butelek można zrobić tak przydatne pojemniczki? Gratuluję! Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Veľmi milé sovičky. Super ♥ Gratulujem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te sówki! I jaki porządek od razu:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super efekt, wyglądają suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniste te sówki, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł na ponowne wykorzystanie butelek, dla mnie rewelacja. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna i bardzo przydatna odmiana butelek .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sówki :) Twoje są bardzo ładne i na dodatek praktyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń