niedziela, 19 marca 2017

Kreatywne bombardowanie

Witajcie!!!
Dzisiaj jestem tu na chwilkę, by  pokazać pracę do zabawy
 która mnie bardzo wciągnęła, bowiem  Danusia ma niesamowite pomysły,
 napisała tak:
"Bedziemy bombardować wszystkie butelki  jakie wpadną nam w łapki"
Ja zrobiłam  sobie  opakowania na akcesoria  potrzebne w moim twórczym
działaniu  - SÓWKI
 nr 1- użyłam butelki plastikowej po wodzie mineralnej i pepsi,
nr2- dwie butelki porozcinałam,
nr3- porysowałam i powycinałam niepotrzebne elementy,
nr4-pomalowałam na biało farbą akrylową
 brzegi wyciętych elementów pomalowałam na czarno, co wyszło?
taka oto sowa - sówki
pojemnik na pędzle 

 i kredki
Jak Wam się podoba?
Banerek do zabawy
 Dziękuję za  Wasze przemiłe słowa, które tu zostawiacie:))
Chciabym również podziękować  za  liczny udział w moim Candy
rocznicowym i informuję, że ogłoszenie wyników nastąpi  25 marca.
Pozdrawiam wszystkich i życzę pięknej wiosny przez cały tydzień.

29 komentarzy:

  1. sówki rządzą! bardzo fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super zbombardowałaś te butelczyny. Powstała rzecz bez której trudno się obejść w naszych rękodzielniczych pracowniach
    Fajnie że masz zaliczoną kolejna zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow !!!Kochana normalnie dałaś czadu! Widziałam ostatnio takie cycklingowe butelki, ale Ty normalnie dałaś czadu!!!!! Twoje sówki są mistrzowskie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombardowanie wyszło genialnie !!! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu uśmiecham się od samego rana widząc pierwszą zbombardowaną pracę ,super dałaś radę tym butelkom ,bo sówki wyszły pięknie i praktycznie .
    I o to chodziło,a jak miałaś przy tym zabawę to nic tylko się cieszyć .
    Pozdrawiam i ślicznie dziękuję za udział w zabawie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pomysł Eluniu :) I jeszcze sówki stworzyłaś, już bardziej uroczo to nie mogło wyglądać :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj podoba mi się! Znakomity pomysł i co najważniejsze pojemniczki ślicznie wyglądają.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, pomysł miałaś wspaniały;) I kto by pomyślał, że z butelek można zrobić tak przydatne pojemniczki? Gratuluję! Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Veľmi milé sovičky. Super ♥ Gratulujem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te sówki! I jaki porządek od razu:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super efekt, wyglądają suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniste te sówki, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł na ponowne wykorzystanie butelek, dla mnie rewelacja. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna i bardzo przydatna odmiana butelek .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sówki :) Twoje są bardzo ładne i na dodatek praktyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł:) sówki prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowo i praktycznie zbombardowałaś butelkę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne bombardowanie! Sówki bardzo fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze sówki mają przepiękne oczu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Alez fantastyczne! Ech dawno mnie tu nie bylo! Przesliczne ptasiory

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie one urocze, świetnie wyszły. No i przede wszystkim bardzo ciekawy pomysł :)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne pojemniczki! Bardzo podoba mi się, że zostawiłaś przezroczysty fragment :) fajnie to wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń