poniedziałek, 9 września 2019

Quillingowe literki J - i niespodzianka

Witajcie Kochani
Przychodzę do Was z kolejną quillingową literką

-  J  -

 Zdjęć jest dość dużo, bo obfotografowałam ją z każdej strony, proszę oglądajcie i czytajcie do końca






 Jak pamiętacie  zaczęłam ozdabiać literki quillingowymi paseczkami. Jako
pierwsza była literka A, którą zgłosiłam na konkurs u Agnieszki i okazało się, że go wygrałam
Nagroda  dotarła do mnie 
 zobaczcie sami  jakie wspaniałości: cudne paseczki, grzebień, igła z podkładką
 ozdobne tekturki, pręciki do kwiatków, kartoniki, świecidełka i zwój tasiemki, strasznie tego duuużo.
Agnieszko, bardzo  dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i cudowną nagrodę.
 Wszystkich zapraszam  na blog Agnieszki, to bardzo twórcza i zdolna osóbka, przekonacie się sami.
Chciałabym również  Was zaprosić do wzięcia udziału w kolejnym konkursie, który ogłosiła Agnieszka,  a jest to
 Zachęcam bardzo gorąco.
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca mojego długiego postu. Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa tu zostawione:))

15 komentarzy:

  1. Gratulacje! Nagroda w pełni zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  2. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️Cudowne te twoje zawijaskowe prace, więc nie mogło być inaczej. Jestem pewna, że nagroda będzie w równie cudowny sposób wykorzystana 😘😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Literka ślicznie w tych pięknych zawijaskach wygląda, Prawdziwe quillingowe mistrzostwo. Gratuluję wygranej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu gratuluje wygranej, całkowicie zasłużona bo w quillingu nie masz sobie równych, a dowód jest powyżej czyli kolejna mistrzowska praca. Cudowne są te literki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Wcale się nie dziwię, bo twoje literki to prawdziwe dzieła sztuki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej, literka j wygląda przepięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Należało Ci się, bo te litery są nieziemskie! CU-DO-WNE! Naprawdę, od patrzenia dech zapiera :) Ściskam gorąco moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje, nagroda w pełni zasłużona :-) Cudne są Elu Twoje literki, ta mnogośc quillingowych rozwiązań, śliczności same. A tak na marginesie J jak .... Jadwiga? Jolanta?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała literka, wygląda to wszystko fenomenalnie!! ♥♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna praca!!
    Podziwiam i pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam. Inaczej być nie mogło. Gratulacje Elu wygranej. Kto jak kto, ale mistrzyni quillingu musiała zgarnąć całą pulę. Twoja kolejna literka jest zachwycająca. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, literki są niesamowite, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wygranej Elu, jesteś Mistrzynią tych zawijasków a od bogactwa quillingowych elementów dostaje oczopląsu;-) Kolejna literka jest zachwycająca. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. no kto jak nie ty miałby wygrać konkurs! <3
    Mistrzowi nikt nie dorówna.
    nie mogę ę naumieć robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń