piątek, 28 lutego 2020

Purpurowe ciemierniki

Dzisiaj nieco inaczej, bo w wersji na pergaminie.
Jak pamiętacie  zapisałam się (TU) na całoroczne haftowanie, wybrałam wzór dość wymagający i trudny.
Krzyżykowanie idzie mi wolno, ale do przodu...
Dla odmiany chwyciłam pergamin, kredki i póki co, wymalowałam sobie te ciemierniki.
Pocieniowałam trochę, zrobiłam rameczkę i powycinałam nożyczkami.
Nakleiłam całość na kartoniki i mam taką oto kartkę, która niebawem powędruje w świat.

 Długo zastanawiałam się jaki kartonik wybrać, brązowy czy bordowy
ostatecznie zdecydowałam się na bordowy , choć zdjęcia  trochę przekłamują ten kolor
 W oryginale  haftowane ciemierniki - wzór Cricamo będą wyglądały tak
Na dzisiaj tylko tyle , idę dalej  dziergać krzyżyki na... pergaminie,
 bowiem powstają kartki wielkanocne.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających, dziękuję, że o mnie jeszcze pamiętacie:))
Miłego weekendu Wam życzę.

14 komentarzy:

  1. piękna pergaminowa kartka, czy ciemierniki kwitną na wiosnę ? chyba tak , wydaje mi się że mam w ogrodzie , ale kwitnie na biało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kwitły przez całą zimę.Teraz już przekwitają. Mam białego i bordowego :-)

      Usuń
  2. Zachwycające i ciemierniki i Twoja Elu misterna praca. Jesteś niedoścignioną perfekcjonistką i strasznie pracowitą osóbką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i w formie pergaminkowej i haftowanej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Elu aż mi brak słów żeby wyrazić zachwyt nad tą kartką. Jest cudowna, zjawiskowa. Masz niesamowite zdolności. Czego się nie złapiessz wychodzi rewelacyjnie i perfekcyjnie. Cudna jest
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę, patrzę i nie mogę się napatrzeć - masz mega talent dziewczyno! :)
    Czekam też niecierpliwie na postępy krzyżykowe, bo bardzo mnie ten wzór interesuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te cudowne i te drugie będą cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka, Elu!
    Sprawi komuś moc radości :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Elu, przepięknie malujesz na pergaminie! I w zasadzie nic więcej nie dodam bo z faktami się nie dyskutuje. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, istne CUDO!Naprawdę nie wiem, co więcej napisać? Piękna praca! pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te twoje pergaminy to klasa sama w sobie! Trzymam kciuki za ukończenie haftu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kwiaty i cudowna kartka z nich wyszła. Dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudeńko!
    Czego się nie dotkniesz przemieniasz w "złoto" <3

    OdpowiedzUsuń