sobota, 12 września 2020

Kolejne motto

Wyhaftowane
Wyszyłam je wg opracowania i wzoru OLI ,do zabawy organizowanej przez ANIĘ
Haft nie został jeszcze oprawiony w rameczkę, wciąż się zastanawiam jaką wybrać.

  morskim falom dodałam nieco "wzburzenia", a słoneczko  lekko podkreśliłam
 Na roboczo na tamborku
Jeśli ktoś chcaiłby wyszyć poprzednie zaprojektowane wzory przez OLĘ 
a miały ochotę  je zakupić za minimalną kwotę odsyłam 
do Oli TUTAJ  


Na dzisiaj to już wszystko. Dziękuję, że jesteście i zaglądacie:))

9 komentarzy:

  1. Elu świetny hafcik wyszedł, bardzo mi się podoba to podkreślenie słoneczka i wzburzenie fali. Świetny obrazek !!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, energetyczny i jak Ania pisze lekko wzburzony haft :-) Fajny, wakacyjny dobór kolorów i perfekcyjne wykonanie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, hafcik wyszedł ślicznie, jestem pod ogromnym wrażeniem, tyle w nim ciepła i radości... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak "chodzę" po blogach i podziwiam Wasze hafty- każdy inny, wyhaftowany innymi kolorami, a każdy zachwyca jednakowo:)pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft, bardzo mi się podoba, kolorystyka i różny styl wyszywania liter, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, tymi kolorkami podkreśliłaś tę sentencję

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna interpretacja wzoru Elu, a ta kropkowana kanwa dodaje całości optymizmu. Przyjemnego podróżowania😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie, zwróciłam uwagę na te urocze kropki! Fajny efekt "piasku" pasujący do fali i słoneczka.
    Piękny efekt

    OdpowiedzUsuń