środa, 9 września 2020

Pomarańczowo

Długo zastanawiałam się, jaką techniką wykonać kolejną pracę na to wyzwanie.
Wrześniowa zabawa u Ani 
Temat :  pomarańczowy, róża, sznurek
Padło ponownie na pergaminki. Rozłożyłam zatem wszystkie potrzebne materiały i narzędzia 
i powoli krok po kroku " wydziubałam"na siatce prostej, taką oto ramkę,
 na której kredkami namalowałam różę

 W zbliżeniu - ażurowa rameczka
 Poniżej kilka ujęć na roboczo
Ok 5.5 tysiąca dziurek wykłutych na kalce technicznej / 10x12 centymetrów/
 w artystycznym nieładzie
 wycinałam krzyżyki  nożyczkami o bardzo ostrych końcówkach
 Udało się, choć niestety nie uniknęłam błędów, przecięć, załamań. Wybrnęłam sprytnie maskując  niedociągnięcia. Osoby, które znają tę technikę z pewnością wyłapią braki.
Rameczka  została przyklejona na pomarańczowy kartonik
Na koniec w lewym dolnym rogu do namalowanej gałązki róży dodałam sznurkową kokardkę.
  Poszłam za ciosem cieniowania, perforowania i wycinania . Kolejną
rameczkę pocieniowałam, pośrodku na kalce kolorowej / cieniowanej /,
 wycieniowałam narzędziami różę
wycięłam co było zbędne
 całość przykleiłam na pomarańczowy kartonik
 chyba wygląda zupełnie dobrze, ale....
Pomyślałam, że jak dodam kokardkę będę mogła te kartkę pokazać  w zabawie Ani 
"Kartki przez cały rok"
 Jeszcze tylko kolaż obydwu kartek

Tak więc obydwie kartki posyłam do naszej Anulki z nadzieją, iż zostaną obydwie zaliczone.
Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają :))

18 komentarzy:

  1. O rety, nie wiem która piękniejsza! Chyba jednak druga - ta błękitna smuga zdecydowała:))) Jestem zachwycona Elżuniu. Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżuniu, koronkowa ramka cudo, zresztą ta druga też piękna, nawet nie wiedziałam, że jest pergamin cieniowany Pozdrowiłam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są piękne! Bardzo lubię taki odcień pomarańczu, żywy i wesoły, no coś cudnego! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite cudeńka stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jest cudownie, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoje precyzji. Ta ilość dziurek powala nie mówiąc już o wycinaniu. Obie kartki są cudowne i nie wiem już sama co mi się w nich bardziej podoba, te róże czy te ramki . Normalnie dech zapiera jak się na nie patrzy. Błagam Cię tylko uzupełnij post o jedno wspólne zdjęcie lub kolaż , bo zgodnie z tym co pisałam w ostatnim podsumowaniu do galerii wezmę tylko pierwsza kartkę , sorki ale wyjątków już nie ma :-(
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu oniemiałam! Kartka jest przepiękna, ta delikatna pomarańczowa a raczej herbaciana róża jest niesamowita, druga karteczka - taka zwiewna lekka jak piórko. Podziwiam technikę wykonania pergamano to dla mnie za wysoki pułap, tym bardziej z przyjemnością oglądam Twoje prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał. Cudowne kartki podziwiam cierpliwości .
    Pergamano to bardzo, bardzo dekoracyjna technika i prace nią robione to dziela sztuki.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita kartka. Tyle pracy włożone. Pełno pięknych detali. Brakuje słów :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. No, coś pięknego! I ten pomarańczowy taki stonowany, podoba mi się. A te róże... Miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się dopiero nazywa koronkowa robota :) ja się chyba jednak to tej techniki nie nadaję- nie mam tyle cierpliwości. Ale u kogoś uwielbiam podziwiać bo to naprawdę cudne prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace Elu, a szczególnie podoba mi się druga kartka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co bardziej podziwiać: czy to, jak pięknie rysujesz, czy te pergaminowe majstersztyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prergaminowych prac. Jak dla mnie to jest niedoścignione mistrzostwo zrobić taką pergaminową koronkę, a wiem co mówię, bo próbowałam. Podziwiam, podziwiam i jeszcze te róże.
    Zachwycam się nieustannie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś niesamowicie zdolną kobietą

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki zrobiłaś. Trudno zdecydować, która ładniejsza. Podziwiam tym bardziej, że sama nigdy nie robiłam kartek techniką pergaminową.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbieram szczęke z podłogi ! To jest majstercztyk ! taka precyzja , wow !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne, zapierające dech kartki- ilość pracy w nie włożonej jest ogromna, ale też i efekt nie osiągalny w żadnej innej technice- chylę czoła, podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń