czwartek, 11 marca 2021

Kwiaty na czerwieni

Pergaminowe kartki

na miesiąc marzec do zabawy "Kartki według mapki cały rok 2021" u Ani  

Oprócz wyznaczonych mapek, na kartce musiał się pojawić kolor czerwony i tekturka. Nie ukrywam, iż z tą tekturką miałam nie lada problem. Nie za bardzo mi to pasowało w tak delikatnym materiale jakim okazał się pergamin. Ale nie poddałam się, poszperałam w swoich "przydasiach" i znalazłam takie maleńkie tekturowe serduszka i kokardkę, które umieściłam na gotowych kartkach. W ten sposób spełniłam chyba wszystkie wymagania do zabawy. Wzór tulipanów podpatrzyłam w ostatnim nr. czasopisma Igłą malowane, zauroczyły mnie ogromnie, więc je namalowałam kredkami.




Banerek do zabawy
Moje karteczki wędrują do Ani
Kochani pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za odwiedziny i pozostawione każde słówko:)))

14 komentarzy:

  1. Przepiękne, zwiewne i delikatne. Nieustannie Cię podziwiam odkąd obdarowałaś mnie karteczką jak byłam w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Cudne są Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo, nawet nie mogę sobie wyobrazić jak można zrobić coś tak pięknego. Ta z tulipanami jest przecudowna, choć i druga też mi się szalenie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są prześliczne, choć wiadomo, gdzie tulipany, tam mój number one.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne , obie mistrzostwo pergaminowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjawiskowo piękne te karteczki, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są piękne Elżuniu choć serce mocniej bije na widok tulipanów:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, szczególnie ta z tulipanami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne delikatne karteczki. Tulipanki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne obie karteczki.Tulipany są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu jak zawsze jestem zauroczona Twoimi kartkami. Ta technika jest piękna i wymaga sporo cierpliwości. Ale Ty jesteś w niej mistrzem . Zachwycające są obie kartki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są cudowne. Chyba nigdy nie będę miała dość podziwiania Twoich pergaminowych prac Elu. Są przepiękne, idealnie skomponowane, koronki tak delikatne, ach ..... siedzę i patrzę i podziwiam i patrzę i podziwiam .... Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDO! <3
    Ciekawość...ile dziurek jest w takiej kartce...?
    Nie miałabym siły liczyć, tym bardziej podziwiam wytrwałość i zacięcie. Niezwykłej cierpliwości nie wspominając o umiejętnościach, wymaga ta technika

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę wyjść z podziwu jak takie misterne cudeńka można stworzyć. I te tulipany - zachwycające.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń