poniedziałek, 21 czerwca 2021

Koronkowe ażurki #6

 Nie mogłam się oprzeć czółenkom, które leżały na moich oczach, więc je wzięłam do ręki i "udziergałam" frywolne śnieżynki , wg wzoru OLI 

Śnieżynki na kolejną odsłonę koronkowej pandemii #6  w zabawie u ANI. 

 Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała i nie pokombinowała. Te cudne śnieżynki przymierzyłam do bombki , dorobiłam górę czy dół i wszystkie trzy umieściłam na czerwonych bombkach. Efekt bardzo ciekawy i cieszę się, że przybyło mi trochę ubranych bombek. A Wy co sądzicie, może tak być?

wszystkie trzy śnieżynki  odziały moje bombki

Udało mi się również opanować nowy wzór u Justynki i powstało jeszcze jedno ubranko na bombkę.
Kolaż do zestawienia w galerii
Kochani pozdrawiam Was cieplutko.. Zapraszam Was do odwiedzin i następnego postu. Będą pergaminki:))

13 komentarzy:

  1. Ależ cudeńka!!! Zwyczajnie brak mi słów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki i śnieżynki sliczniutkie.Ja męczę śnieżynki i bombki szydełkowe ale nitka strasznie się klei.Co za upały.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Odrobinka śnieżynek w ten upał... jak rześki wiaterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i delikatne prace Elżuniu, podziwiam i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu i cóż ja mogę. Kocham frywolitkę i podziwiam że ją opanowałaś. Te bombeczki są cudowna miałaś świetny pomysł z tymi śnieżynkami, chyba na bombkach podobają mi się bardziej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubranka dostały bombeczki a śnieżynki zachwycają i.. odrobiny chłodu w ten upał dają;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne śnieżynki i bombki w nie ubrane też pięknie się w nich prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne :) te cuda ogląda się z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  9. Natychmiast lżej się oddycha. Cudownie Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo łądne śnieżynki w wersji z bombką i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To takie przeurocze kompleciki - śnieżynki i bombki! Piękne frywolitki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracuś z Ciebie, ale za to efekty piękne. Może i ja ubiorę bombki w te śnieżynki od Oli? Ślicznie się prezentują w czerwieniach :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń