wtorek, 9 września 2014

Quillingowe Logo

Kasia  - właśnie dla niej musiałam zrobić pracę, na
 zabawę quillingową (opisałam ją w poprzednim poście).
....ta dam............" logo jej  bloga " (sporo zdjęć)



Płatki kwiatków zostały wykonane z odpadów, które
 powstają podczas wycinania  dziurkaczem brzegowym
(nigdy niczego nie wyrzucam, nawet jeśli to są ścinki)

w sumie 45 malutkich kwiatuszków
 
 
 



 



Całość została oprawiona w białą ramkę. Również
dla niej przygotowałam pocztówkę własnoręcznie  narysowaną
 piórkiem w pergaminowej ramce z pozdrowieniami
z zabytkowej Łodzi .
 


Kasia ucieszyła się z niespodzianki. 
A Wam jak się podoba moja praca - logo?
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko.


25 komentarzy:

  1. Bardzo ,jak wszystkie twoje prace .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita!!!! Majstersztyk!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne,a rameczka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite...wspaniałe...piękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca, bardzo ładnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, czy ja coś mogę powiedzieć? No nie mogę, bo słów mi brak!!! Ramka teraz wisi w moim kąciku i cieszy oko! Chyba nikt mi jeszcze takiej niespodzianki nie zrobił :) Bardzo Ci dziękuję za prezenty i za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello dear Eliza!
    Wow how beautiful, amazing!
    I wish you a nice day!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu prześlicznie,a ile pracy włożyłaś w to cudo sama wiesz najlepiej.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! Aż mi szczęka opadła :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pytam nawet ile czasu to zajęło, samo oklejenie napisu otoczką z papieru, doprowadziłoby przeciętnego człowieka do szału ;)))
    chylę głęboki ukłon dla tego misternego dzieła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eliza, kim jestes z zawodu???
    Juz samo logi i jego wykonanie powala, ta mgielka wkolo napisu jest urokliwa, kwiatki miniaturki z dziurkacza brzegowego (!), a na dodatek recznie rysowana architektura!!

    OdpowiedzUsuń
  12. o logo to ja już pisałam - świetny pomysł a wykonanie mistrzowskie, ale ta "rycina" Kochana - nie mogę się nadziwić Twoim zdolnościom:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne logo, niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach nie moge oczu oderwac, to logo jest mistrzowskie, sama bym chciala takie miec, a ta rycina to juz w ogole majstersztyk!!! Podziwiam to za malo powiedziane

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolniacha z Ciebie, logo jest CUDNEeeeeeee :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo jestem pod wielkim wrażeniem!!! Logo cudne, mistrnie uwite, podziwiam ogrom pracy! A rysunek piorkiem robi nie mniejsze wrażenie. Zdolna z Ciebie osóbka:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita jesteś, quilling w takim wydaniu to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już podziwiałam u Kasi. Przepiękna praca, a właściwie dwie, bo i kartka cudna. Podziwiam za precyzję, pomysł, kolorystykę. Wspaniała jest. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam tutaj z bloga Kasi, zachwyciło mnie to logo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Logo wygląda rewelacyjnie :) Kolory przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń