poniedziałek, 8 września 2014

Quillingowy bukiet z motylem

Osobą, dla której przygotowałam letni obrazek z motylkiem
na wymianę wakacyjną  jest Dorota,  (dużo zdjęć)
Motylek malowany na pergaminie farbą pinturą. Na
białym kartoniku pomalowanym niebieską i fioletową
  suchą pastelą przykleiłam serwetkę z wzorem
wykonaną techniką pergamano, dodałam łączkę
 kwiatów poskręcanych z quillingowych pasków.




 
motylek w całej krasie




 



 obrazek w białej ramce można zawiesić lub postawić
w pionie lub poziomie
Dorotka dostała również moją kartkę wakacyjną
w oprawie pergaminowej i pocztówkę z Łodzi.
 
Czy Dorotce spodobały się moje prace?
Dziękuję, że tak licznie mnie odwiedzacie, serdecznie
Was pozdrawiam . 

13 komentarzy:

  1. przepięknie skomponowany obrazek.....

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności,motylek jest cudny i taki delikatny.
    Cały obrazek wygląda przepięknie .
    Pozdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś przepięknego!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Todella kaunista työtä ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!
    wzbudzasz we mnie taki zachwyt że nie wiem co napisać:)))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely bouquet and gorgeous butterfly, love the parchment card,
    hugs Ans

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu, każda Twoja kartka powinna dostać oprawę i zawisnąć w godnym miejscu, ja już kupiłam ramkę na Twoją karteczkę i dziś poczynię oprawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale harmonizuja ze soba te techniki , brawo .

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mi sie podoba mieszanie technik, podziwiam efekty

    OdpowiedzUsuń
  10. jak już pisałam kompozycja jest rewelacyjna, piękne kwiaty i do tego ten cudny motylek. kartka z pergaminową ramką wygląda świetnie, ta ramka jest po prostu genialna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno się spodobała. Cudowne! Podziwiam za mistrzostwo w tylu technikach. Nie wiem jakim cudem wcześniej na Twoim blogu nie byłam, ale w wolnej chwili chyba cały wstecznie przeczytam. Fantastyczne prace. Pergaminowej kiedyś próbowałam i wiem ile czasu musiało zająć zrobienie takiej ramki, czy łączki - wow! Efekt jest niesamowity. Masz niezwykły talent! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń