środa, 20 lutego 2019

Z miłości do...

Frywolitki .... 
klikam sobie i  klikam czółenkiem  i...."wyklikałam" frywolną bransoletkę

i kolczyki do kompletu, ale zdjęcie z nimi się nie udało, więc pokażę je następnym razem.
Oto jeszcze jedna bransoletka
Moja  "wyklikana " frywolitkowa biżuteria  jest jeszcze nie tak doskonała jakbym sobie tego życzyła, ale już mi się zaczyna podobać praca z czółenkiem.
Kochani, bardzo dziękuje wszystkim za odwiedziny , piękne słowa:))
Na moim blogu będzie mała przerwa, bowiem  wyjeżdżam  podleczyć swoje zdrówko.
Wracam do Was po 20 marca. Będę do Was zaglądać,  obserwować, podziwiać .
Pozdrawiam wszystkich. Trzymajcie się cieplutko!!!

18 komentarzy:

  1. Prześliczne bransoletki! Czerwień jest mega 😄 Elizo, odpoczywaj i się kuruj. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda prawdziwa dama powinna frywolitkować, co niestety mnie się nie przytrafi:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wszechstronnie uzdolniona i każda praca zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Postępy czynisz pendolinowe, pięknie wysupłana bransoletka. Mam nadzieję, że czółenka spakowane Elu:-) Kuruj się, nabieraj sił bo po 20 marca mogą się przydać;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że złapałaś bakcyla na czółenkowe prace. Pięknie Elu Ci to wychodzi. Życzę cudnej pogody i mnóstwo wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace,frywolitka wciąga,myślę że powstaną następne prace :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wychodzi Eluniu to supłanie! Odpoczywaj kochana i reperuj zdrówko bo ono w życiu najważniejsze. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie jak sobie przypomnę to nasze klikanie w listopadzie to z podziwu wyjść nie mogę, że tak szybko opanowałaś machanie czółenkiem . Elu kłaniam się nisko bo dla mnie te bransoletki są perfekcyjne.
    Odpoczywaj i nabieraj sił i zdrowia. Udanego pobytu Ci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się nazywa złapać bakcyla!
    I to dużego! ;)

    Idziesz jak burza.
    I trochę zazdraszczam, bo mnie ten poziom zajął dużo więcej czasu, no ale tak to już jest jak się ma deficyt w czasie ;)

    No i super, że ci się podoba. Będzie nas więcej supłających i wiedza nie zaginie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna bransoletka,frywolitkowe cacuszka zawsze cieszą moje oczy.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna i będzie wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne frywolne bransoletki. Bardzo się cieszę, że złapałaś bakcyla frywolnego. To piękna technika, która daje wiele możliwości. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za dalsze postępy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bransoletki wysupłałaś, Elu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i nieprzesiań klikać bo będą fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Świetne! Dla mnie frywolitka to czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne bransoletki, takie subtelne...
    Pozdrawiam goraco :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyklikałaś sobie tę bransoletkę, udanego wypoczynku i pewnie wrócisz z nowymi dziełami. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń