poniedziałek, 20 maja 2019

Na niebiesko i granatowo

Czółenko chyba przykleiło mi się do rąk.
 Frywolitka zawładnęła moim czasem ...siedzę i  "frywolę" . Nie mogę przestać ...
oto efekty - kolejna bransoletka z koralikami
poniżej  kłębka nici, leży pojedyńcza bransoletka bez koralików

Jak Wam się podoba efekt mojego "frywolenia" na niebiesko ?
Bardzo dziękuje za  to że jesteście ze mną już taki szmat czasu i że pamiętacie.
Dziekuję za piękne życzenia urodzinowe, kartkę i cudowną  biscornu - podusię na igiełki, Marysi, Ani za  haftowaną kartkę i cudne papiery "scrap", Hani za piękną quillingową kartkę
Justynce, mistrzyni frywolitki za piękną biżuterię w niecodziennym opakowaniu z quillingowymi kwiatuszkami.
Oli za kartkę i"cudo" kolczyki, z którymi nauka nie idzie mi jeszcze sprawnie
Danusi za wszystkie "cudeńka"
Dziękuję Dorotce, Madzi, Małgosi, Dagmarce, oraz WSZYSTKIM, którzy pamiętali,  za życzenia  mailowe, sms-owe  i telefoniczne pięknie
DZIĘKUJĘ
 Dziękuję za Waszą obecność.:)) Serdecznie pozdrawiam  i zapraszam ponownie

16 komentarzy:

  1. Wstyd mi ale przegapiłam Twoje urodziny Elu, ot starość nie radość.
    Przyjmij proszę spóźnione ale szczere życzenia - zdrówka, szczęścia, radości i spełnienia wszystkich marzeń!
    Ślicznie frywolisz sobie, bransoletki są przeurocze.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, to ja jeszcze raz: STO LAT, STO LAT …. i jeszcze trochę z czółenkiem w ręku, bo wychodzi Ci to świetnie. Robisz mega postępy i już chyba następny prezent muszę pomyśleć o prezencie w innej technice :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też życzę wszystkiego naj,naj-niech czółenko pedzi dalej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zastanawiam, czy jest coś czego nie potrafisz zrobić?......może jest, ale niewiele......hehe. Piękna bransoletka. Wszystkiego najlepszego i kolejnych pięknych prac. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta bransoletka Eluniu i wszystkiego wszystkiego najlepszego dla Ciebie z okazji urodzin! Jak najwięcej zdrowia i sił do dalszego robienia takich cudeńków! Pozdrawiam majowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute jewelries and card

    I follow you =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca bransoletka, uwielbiam frywolitki, sama tego nie potrafię więc tylko podziwiam i wzdycham ♥ Wszystkiego najlepszego ♥ Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, za chwilę mnie przegonisz jeśli idzie o frywolne umiejętność, tym bardziej, ze ja ostatnio jakoś rzadko czółenek zasiadam. Niech Ci się to czółenko od rąk nie odkleja. Sto lat raz jeszcze:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Was wszystkie " frywolące", uważam to za jedną z najwspanialszych technik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu i ode mnie przyjmij moc serdeczności, ja klasycznie, nie pamiętam!!! i zła jestem na siebie.

      Usuń
  10. Pięknie frywolisz Elu, bardzo mi się podobają Twoje frywolne dzieła, a do tego jeszcze niebieski! Podziwiam Twój rękodzielniczy talent, samozaparcie i cierpliwość. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bransoletka i jeszcze ta spora ilość koralików robi wrażenie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca i gratuluję prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam różne niespodzianki zrobione przez zdolne dziewczyny (i chłopaków też)! Pozazdrościć tych bogactw!
    Widzę, że Q. zagościł w Waszym gronie na dobre!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Frywolitka - cudeńko. Otrzymałaś świetne podarunki. Życzeń nigdy za wiele, więc ode mnie również wszystkiego najlepszego ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudeńka, jedne piękniejsze od drugich. Wszystkiego najlepszego, słońca, zdrowia i spełnienia marzeń z okazji urodzin. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń