sobota, 30 maja 2020

Ciemierniki

Witam Was serdecznie .
Na początek chciałabym podziękować, że wciąż do mnie zaglądacie mimo, iż jest mnie tu tak "mało"
Nie znaczy to, że nic nie robię, wręcz przeciwnie. Igiełka chyba przykleiła mi się do palców, bo wciąż coś krzyżykuję . Komputer zdecydowanie przestał mnie interesować.
 Kiedy do niego siadam, to źle działa internet, coś się zawiesza i mnie zniechęca.
Zaglądam i przeglądam informacje i blogi  w telefonie. Tak szybciej.
 Generalnie wciąż coś "dłubię".
Wena dopisała i moje ciemierniki w wazonie ukazały się w całości.
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejną odsłonę postępów wyszywania
 z WYZWANIA wspólnego  haftowania na 2020rok- W Kreatywna.TV TU
 .
wzór  Coricamo -  "Purpurowe ciemierniki" 

Dla przypomnienia :  tak było na koniec kwietnia, pojawiły się prawie wszystkie kwiaty

A tak jest dzisiaj . Moje ciemierniki zostały ukończone.
Poniżej kilka zdjęć z kolejnych etapów haftowania w maju






Haft zdjęty z tamborka, wyprany i wyprasowany. Pozostaje tylko oprawić w ramkę.
Kiedy tylko wybiorę odpowiednią, w kolejnym miesiącu pokażę,
Na dzisiaj to już wszystko. Wracam do pracy z igiełką. Będzie kolejny haft, również z kwiatami.
Maj to piękny miesiąc, inspiracji wokół mnóstwo.
Dziękuje za odwiedziny, każde słówko tu zostawione:))) Zapraszam ponownie

16 komentarzy:

  1. Przepiękny haft, obraz jest zachwycający i wygląda prześlicznie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny haft, bardzo delikatny i starannie wykonany...jeszcze nie spotkalam sie z tym wzorem:) Pozdrawiam i czekam na kolejne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu jak Ci pokazywałam podstawy haftu krzyżykowego w Warszawie w najśmielszych oczekiwaniach nie myślałam, że tak Cię ta technika wciągnie i że będziesz w niej takie cuda pokazywała. Do wzorów Coricamo trzeba mieć anielską cierpliwość bo straszna pikseloza. Ty ją jak widać masz bo hafcik wyszedł cudowny. Gratuluję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft bardzo pięknie wykonany :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!!!
    Jak przeglądam Wasze prace, to bardzo tęsknię za igiełką i xxxx, ale czasu brak. Papierki zabierają go dużo, ale wrócę do haftowania na pewno.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały haft, ciemierniki wyglądają niesamowicie. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obrazek, śliczne kolory i kwiaty; wzór jest pracochłonny ale efekt zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są Twoje ciemierniki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudny haft powstaje, piękny jest, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozostaje mi podziwianie twoich prac. Elu wspaniale się spisałaś. Musisz mieć sokoli wzrok by ogarnąć tę zmienność kolorów. Brawo. Obraz przepiękny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak mam że jak dopadnę się do igiełki to już na wizyty w sieci nie mam czasu;) Przepiękny haft powstał! Czekam na odsłonę w oprawie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle cudny haft! Bardzo mi się podoba :) Ale czasochłonny był niesłychanie. Serdeczne pozdrowienia 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny, misternie wyhaftowany bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam z całego serca! Zawsze fascynuje mnie umiejętność "malowania" igiełką tak biegle jak farbami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń