sobota, 16 maja 2020

Kartki przez cały rok - maj

 Ania  przygotowała kolejny temat na zabawę kartkową
wytyczne na maj to:
Konwalie - Zielony - Motyl
W moim ogródku zapachniało konwaliami . Rosną sobie w każdym zakątku wokół domu
w towarzystwie niezapominajek. Kwitną od początku miesiąca, co mnie niezmiernie cieszy.
 Bukiecik tych majowych drobniutkich kwiatów przyniosłam do wazonu.
Niech ich woń nęci nozdrza....

 Zainspirowana tym pachnącym bukiecikiem, poskręcałam  kolorowe paseczki ,
powycinałam zielone listki, ułożyłam i przewiązałam wstążeczką.


 Pokusiłam się zrobić jeszcze jedną kartkę z konwaliami.
...na czółenkach - frywolitką, bo kilka wzorów pojawiło się na Instagramie, Pintereście,
i na blogach. Mam nadzieję, że  spełniają wymagania do wytycznych zabawy.
 Mam również nadzieję, że moja Nauczycielka frywolitki  je "zaakceptuje",
mimo, iż są trochę pokombinowane.

Kolaż
Banerek
To już koniec na dzisiaj, na tamborkach mam dwa hafty do zrobienia i dobry dzień  ,
więc zmykam do krzyżyków, dopóki mi się chce...
Dziękuje Wam za odwiedziny i  za każde słowo tu pozostawione.
Pozdrawiam serdecznie

28 komentarzy:

  1. Pięknie "podrobione" oryginały. Podziwiam twoje zacięcie do skręcania paseczków oraz zamiłowanie do czółenka. Piękne prace Elu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, uwielbiam konwalie, są takie eleganckie, skromne, a zarazem wyjątkowe. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki , ja ani czółenko, ani quilling , więc dla mnie są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Czułam przez skórę, że u Ciebie będzie bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki! Trudno wybrać faworytkę.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, bardzo twórcze, jestem pełna podziwu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam pewna, że będzie pergaminek a tu takie zaskoczenie:) Pierwsza kartka jest prześliczna, no prześliczna!!! Druga skromniejsza ale te frywolitkowe konwalie są cudne i niezwykle oryginalne. Podziwiam Elżuniu Twoją pomysłowość.
    Uściski na niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby świat już był zupełnie szary to takie piękne prace będą go rozświetlały.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz Elu, spodziewałam się pięknych kartek, ale tym razem przesadziłaś. Obie cudowne. Quillingowe konwalie niczym żywe, a frywolitka to już mistrzostwo świata. Zdolna z Ciebie kobitka i jaka pracowita. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza kartka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczności- uwielbiam konwalie za ich cudny zapach i delikatny wygląd. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne: i quilling, i frywolitka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie piękne karteczki, dla mnie obie są śliczne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu jak dla mnie cudo !! Obie kartki mnie zachwyciły. Nie wiem która bardziej ale z wielką radością przyjmuję obie do zabawy. Jesteś mistrzem quillingu i pomału tez frywolitki. Świetna prace, gratuluję.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu, jesteś Kobietą wielu talentów. Obie kartki cudne, delikatne paseczkowe konwalie i niezapominajki mnie zachwyciły, ale najbardziej zaskoczyłaś mnie oczywiście frywolną kartką. Cudne supełkowe konwalie, przepiękne, śliczne. Frywolitka nie ma już przed Tobą tajemnic i nie potrzebujesz już niczyich nauk, bo pięknie tworzysz. Bardzo ciekawie poradziłaś sobie z przedstawieniem konwaliowego liścia w koronkowym wydaniu, super pomysł. Zachwycam się niezmiernie Twoimi pracami, są przepiękne. Pozdrwiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialn, genialne, genialne, mowę mi odjęło bo to moje ukochane konwalie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie urocze i niezwykle dopracowane karteczki i główne motywy! Te konwalie są jak żywe! Jestem pod wrażeniem. Serdeczne pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te Twoje konwalie i niezapominajki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu obie kartki są przecudne i zachwycają ale moje minimalistyczne serce zdecydowanie mocniej zabiło do frywolnej konwalii. Jest przecudna w swojej prostocie, jesteś "miszcz" :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne karteczki :) Cudne kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowita! Nie potrafię sie napatrzec na Twoje kartki, trudno nawet nazwać je ,,kartkami,,to małe dzieła sztuki. W 1 chwili pomyślałam, ze nakleiłaś prawdziwe konwalie !dopiero jak się przejrzałam to zobaczyłam frywolitki! To jest genialne i bardzo pomysłowe, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem pod wielkim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie karteczki prześliczne, piękny quillingowy bukiecik jak z żywych kwiatów, cudne i oryginalne koronkowe konwalie (dotąd frywolitkę kojarzyłam tylko z serwetkami)

    OdpowiedzUsuń
  24. Elizko, artystko niezwykła, te kartki są cudowne. Konwalie na pierwszej wyglądają jak żywy bukiecik.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale niesamowite kartki, obie wersje bardzo mi się podobają, cudne są, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie da się wybrać faworytki!
    Obie zachwycające i jedyne w swoim rodzaju!
    Frywolitka jak żywa!
    A quilingowe mnie powaliły!
    Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kartki. Szczególnie podoba mi się a z quillingowymi konwaliami.

    OdpowiedzUsuń