środa, 17 czerwca 2020

Polne kwiaty

Kochani
Zapowiedziane haftowane polne kwiaty są gotowe
maki, chabry i rumianki  -
Wzór pochodzi ze sklepu Coricamo. Po raz pierwszy haftowałam tak duży obrazek  - 28x39 cm.
Poszczególne elementy haftu trzeba było wyszyć nitką pojedyńczą, podwójną , potrójną lub poczwórną. Nie ukrywam, że stawianie krzyżyków czterema nitkami sprawiało niemały problem i zajmowało sporo czasu. Całość została wyszyta na szarej kanwie.
 Efekt mnie zachwycił. Kwiaty wyglądają cudnie. Pewnie jeszcze wrócę do tego wzoru haftu.
Poniżej każdy etap mojej pracy na tamborku i kilka zdjęć.
 Zaczęłam od górnego maku w większości pojedyńczą nitką.
Rumianki i delikatne gałązki trawy w tle
kolejne maki
 i znów rumianki
na końcu zaczęły się pojawiać chabry
teraz tylko zdjąć z tamborka, uzupełnić co nieco
na koniec w prawym górnym rogu umieściłam ważkę i... całość skończona.
Przymiarka w ramce bez szybki, falujący bok kanwy trzeba było jeszcze dobrze naciągnąć
Obraz  został zawieszony na ścianę, poniżej w wazonie takie same kwiaty
Maki, chabry i rumianki choć są sztuczne, wyglądają jak prawdziwe.
Moje polne kwiaty, jeszcze nie do końca prawidłowo oprawione, wyniosłam do ogródka i kliknęłam kilka zdjęć. Tu nawet malutki konik polny się załapał na fotkę.



Dziękuje moim koleżankom, które dopingowały mnie do skończenia haftu.
  Swoje polne kwiaty zgłaszam do Uli na Wyzwanie hafciarskie #13
sponsorami nagrody są
 Nedle&Art lub  Pasmanteria Haftix
Dziękuję  wszystkich za  miłe komentarze pod  pergaminowymi makami:)))
Mam nadzieję, że te haftowane również będziecie mogli podziwiać.  Serdecznie pozdrawiam  i zapraszam ponownie.

26 komentarzy:

  1. Alez cudny ten haft. Takie polne kwiaty zawsze wygladaja pieknie, czy to w wazonie, czy na kanwie. Wyobrazam siebie Twoja radosc z jego ukonczenia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft, z daleka wygląda jak namalowany. Przepiękny obraz, bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający! Powodzenia w wyzwaniu życzę, obrazek zasługuje na nagrodę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty , ja widzę pracy włożyłaś w to dużo , a i serca też pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft,w ramce wygląda jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór zachwycający:))ale Twoje wykonanie to mistrzostwo świata:))przepiękny obraz zyskałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu szczena mi opadła. Jest cudnie !!!! Ten obrazek jest niesamowity. Podziwiam Twoje tempo wyszywania i precyzję. Krzyżyki równiutkie jak od maszyny. A sam, wzór polnych kwiatów zachwyca. To wygrana w zabawie masz już w kieszeni, powodzenia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest cudeńko, niewiarygodnie piękne. Podziwiam Cię Elżbietko i Twoje złote ręce.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, toż te kwiaty wyglądają jak żywe, gdybym nie wiedziała, że haftowane to powiedziałabym że żywe. Wykonanie takiego obrazu kosztowało wiele pracy, ale efekt wart tego wysiłku. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie :) Podziwiam za misterność wykonania, te szczegóły, wielość nitek, ach .... cudo stworzyłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze chwilę popodziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudnie wyhaftowane i jak pieknie oprawione :) a ten wazon z żywymi kwiatami- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczny obraz wyhaftowalas, wyglada zjawiskowo i te zdjęcia! Cała oprawa. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny obrazek wyhaftowałaś. Polne kwiaty są cudowne na hafcie
    i w naturze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny obraz- kwiaty wyglądają jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie Eluniu. Podziwiam Twoją cierpliwość i ogromny kunszt hafciarski, Efekt wspaniały.Powodzenia w wyzwaniu, bo należy ci się bezsprzecznie.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudny haft. I jaki realistyczny - nawet konik polny tak uważał:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ niesamowity efekt końcowy, wspaniały haft, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie Elu!!! Masz talent ogromny do tych krzyżyków i anielską cierpliwość;-)Życzę Ci powodzenie w wyzwaniu ale z pewnością jedną nagrodę już masz, bo taki malowany igiełką obrazek, to lato w zasięgu wzroku przez cały rok. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod ogromnym wrażeniem ,jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek śliczny, uwielbiam maki a Twoje są cudowne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny obrazek, kwiaty jak żywe, cudne kolory i wspanały efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne polne kwiaty! Rózne ilości nitek z pewnością zapewniły trójwymiarowość kwiatów i myślę, że efekt końcowy wynagrodził Ci trudy podczas pracy. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudniasty obrazek, wspaniała praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kwiaty, ślicznie je wyhaftowałaś. Są jak prawdziwe, bardzo delikatne. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudeńko!
    No ogrom pracy!
    Kibicowałam ci przy tym żmudnym igłą "malowaniu" bo efekt tych niezliczonych godzin pracy musiał być zachwycający.
    Brawo Elu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem oczarowana !!!
    Ale pracochłonny haft,a zarazem cudny i zachwycający!!! Namalowałaś Elu igłą cudny obraz,te kwiaty są fantastyczne. Podziwiam . Miło pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń