poniedziałek, 14 grudnia 2020

Na okrągło

 W ostatnim okresie, to taki sposób wyszywania haftem płaskim zajmuje mój czas robótkowania. Powstało kilka embroiderów o tematyce świątecznej na tamborkach bambusowych o różnych rozmiarach. Poniżej haft na tamborku - 20cm


Detale w zbliżeniu

Bombka z gałązką choinki na tamborku o rozmiarze 10 cm.
 
Gałązka krzewu i napis Merry Christmas na tamborku 10 cm

Tamborki - embroidery znajdą się pod choinką wraz z innymi prezentami  u obdarowanych.

Mam nadzieję, że będą świąteczną dekoracją w czyimś domu. 

Dziękuję   Wam Kochani za odwiedziny i zmykam tworzyć dalej:))

7 komentarzy:

  1. Prześliczne, świąteczne dekoracje Elżuniu. To bardzo oryginalny pomysł na upominek.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, i jakie perfekcyjne wykonanie Pozdrawiam Elu

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu podziwiam bardzo , szybko doszłaś do poziomu mistrzowskiego w tym hafcie płaskim . Jeszcze pamiętam jak Ci pokazywałam krzyżyki w Warszawie, a tu uczeń dawno przerósł nauczyciela !! Jak dla mnie numerem jeden jest ta bombka , ale dwa pozostałe też mi się bardzo podobają. Zresztą podziwiam w naturze bo przecież tez mam podobny od Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś niesamowite dekoracje. Wyglądają przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające! Nie można się napatrzeć! A jeśli chodzi o wzór, to najbardziej podoba mi się pierwszy, ale wszystkie trzy są piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, przepiękne. Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję za piękną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam oba hafty są piękne i bardzo dopracowane Elu gratuluje

    OdpowiedzUsuń